کد خبر: ۲۳۳۴۳۰
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶
در واکنش به تهدید گروهک جیش‌العدل؛

نقوی‌حسینی: گروهک جیش‌العدل جرات کوچک‌ترین جسارتی به پنج مرزبان ایرانی را ندارد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که گروهک جیش‌العدل جرات کوچک‌ترین جسارتی به پنج مرزبان ایرانی را ندارد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: قطعا دولت پاکستان مسئول سلامت گروگان‌های ایرانی است و باید نسبت به آنها پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران موضوع آزادی گروگان‌های ایرانی را از طریق دولت پاکستان پیگیری می‌کند، افزود: وزارت خارجه و وزارت کشور مذاکرات زیادی با مقامات پاکستانی داشته‌اند و مسئولین ولایت بلوچستان پاکستان به دولت‌شان قول داده‌اند موضوع را تا آزادی گروگان‌ها دنبال کنند.

نماینده مردم ورامین در مجلس با اشاره به تهدید گروهک تروریستی جیش‌العدل به اعدام یکی از پنج مرزبان ایرانی، خاطرنشان کرد: این تهدیدی بی‌جاست و ما به آنها پیام می‌دهیم که اگر دست از پا خطا کنند دولت ایران می‌داند چه اقدامی باید انجام دهد که اصلا جیش‌العدلی وجود نداشته باشد.

نقوی‌حسینی تصریح کرد: این تهدیدات نمی‌تواند جمهوری اسلامی را تحت تاثیر قرار دهد و همه ما می‌دانیم که آنها کوچک‌ترین جسارتی به گروگان‌های ما را ندارند زیرا عواقبش را برای خودشان نابودکننده می‌دانند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما از همه ظرفیت‌های امنیتی، سیاسی، نظامی و انتظامی برای تضمین سلامتی و آزادی گروگان‌ها استفاده می‌کنیم و به اقدامات خود ادامه می‌دهیم تا گروگان‌ها آزاد شوند و این تهدیدات هم نمی‌تواند ما را از تلاش بازدارد یا ما را تسلیم خواسته‌های گروگان‌گیرها کند.

وی در پایان تاکید کرد: گروهک جیش‌العدل به ظرفیت و توان جمهوری اسلامی اشراف دارند و خودشان می‌دانند تهدیداتی که مطرح کرده‌اند تهدیدات بیجا و نابخردانه‌ای است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین