کد خبر: ۲۳۳۴۶۹
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲

اکران "معراجی ها" در نوروز قطعی شد

دبیر کارگروه تدوین آیین‌نامه اکران سال 93 از ادامه اکران عمومی فیلم سینمایی «معراجی‌ها» ساخته مسعود ده نمکی تا پایان نوروز 93 خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدرضا فرجی دبیر کارگروه تدوین آیین‌نامه اکران سال 93 با اشاره به اینکه سینما فرهنگ به تازگی به عنوان سرگروه سینمایی جدید انتخاب شده است، گفت: سینما فرهنگ یکی از بهترین سالن‌های سینمایی و مجهز به سیستم‌های مجهزی است. قطعا این سینما در آینده نزدیک رقیب جدی برای سینما آزادی می شود و به همین دلیل انتخاب درستی برای سرگروهی سینما فرهنگ گرفته شده است.

او گفت: تا کنون سه فیلم برای اکران عمومی در نوروز 93 قطعی شده‌اند و اکران «معراجی‌ها» هم در تعطیلات نوروز ادامه می‌باید و فقط سینما فرهنگ به زودی فیلم نوروزی خود را معرفی می‌کند. چندین گزینه برای اکران نوروزی در این سینما به عنوان سر گروه مطرح است که به زودی اعلام می شود.

به گزارش مهر، فرجی در پایان درباره بازسازی سینما عصرجدید که مدیر این سینما در این زمینه داشت، گفت: ما برنامه های بازسازی سینماها در سال 92 را انجام دادیم و قطعا در نیمه اول سال 93 نیز به سراغ بازسازی‌های جدید می رویم. در صورت تزریق بودجه یکی از اولویت های ما بازسازی سینما عصرجدید است و پیش از این هم با مالک آن صحبت کرده‌ایم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین