کد خبر: ۲۳۳۵۶۱
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۵

تابش: در سالهای اخیر شاهد رفتارهای غیراخلاقی در ورزش کشور بودیم

نماینده مردم اردکان و نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس در جمع بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال پیشگامان شفق اردکان با اشاره به عملکرد موفق این تیم در ادوار مختلف ،اظهار امیدواری کرد با تلاش مستمر و ادامه حمایتهای مورد نیاز، شاهد موفقیت‌های چشمگیر و طی مدارج ترقی بیشتر این تیم باشیم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس ورزشی: "محمدرضا تابش" با تقدیر از همت بازیکنان و درایت مربیان و دست‌اندرکاران تیم گفت: خوشبختانه شاهد رونق دوباره والیبال در شهرستان اردکان و ایجاد انگیزه در جوانان و نوجوانان هستیم و باید از این نشاط و انگیزه در جهت حمایت از تیم و راه اندازی بیش از پیش تیم های پایه و پشتوانه سازی برای والیبال اردکان بهره جست.

به گزارش آفتاب، نماینده مردم اردکان همچنین با بیان اینکه در سالهای اخیر شاهد رفتارهای غیرورزشی و بدور از اخلاق و جوانمردی در ورزش کشور هستیم گفت: جای خوشحالی و خرسندی است که در این تیم علاوه بر ارتقاء سطح کیفی و فنی،  بر روی اصول اخلاقی و حرفه ای اصرار ورزیده می شود.

وی همچنین بر ادامه حمایت خود برای از ورزش شهرستان اردکان تاکید کرد.

"تابش" در مذاکره تلفنی با مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد، خواستار آن شد تا با توجه به اهمیت مسابقه فردای تیم پیشگامان شفق اردکان برای تسهیل حضور در لیگ برتر والیبال ایران، این مسابقه از شبکه استانی یزد پخش شود که "آسایش" قول مساعد پخش مسابقه علیرغم ضیق وقت را داد.

همچنین در مذاکره نماینده مردم اردکان با مسئولان باشگاه پیشگامان،مقرر شد پاداشی به هر کدام از بازیکنان اهدا شود.

در این دیدار صمیمی،نادر قاضی سرمربی تیم پیشگامان شفق اردکان با بیان اینکه رنسانس اخیر والیبال اردکان را مدیون حمایت های بی دریغ نماینده مردم اردکان می دانیم،گزارشی از وضعیت تیم تحت مدیریت،مسابقات در حال انجام و برنامه های آینده ارائه داد.

لازم به توضیح است فردا یکشنبه مسابقه برگشت تیم های والیبال پیشگامان شفق اردکان با فولاد عظیمی گنبد در تالار تختی اردکان برگزار می شود که در صورت برد تیم پیشگامان،اردکانی ها راهی لیگ برتر خواهند شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین