کد خبر: ۲۳۳۶۳۰
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳
نقوی‌حسینی:

پنج مرزبان ایرانی در حال حاضر سالم هستند/آنها در بین آزاد شدگان نیستند

«حال پنج مرزبان گروگان گرفته شده از سوی گروهک تروریستی جیش العدل خوب است اما آنها در بین 11 فرد آزاد شده در عملیات نیروهای پاکستان نیستند.»
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین اخبار مربوط به پنج مرزبان گروگان گرفته شده از سوی گروهک تروریستی جیش العدل گفت: بنده خبری مربوط به آزادی آنها و یا توافقی برای آزادی‌شان ندارم.

وی با بیان اینکه هنوز روزنه‌ای برای توافق نداریم در عین حال تاکید کرد که دولت پاکستان قول داده که برای آزادی آنها از هر اقدامی فروگذاری نکند. شاید اقداماتی را در پیش گیرد تا آنها آزاد شوند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه پنج مرزبان گروگان گرفته شده ایرانی جزو 11 نفر آزاد شده توسط نیروهای پاکستانی نیستند، گفت: ارتش پاکستان عملیاتی را انجام داد که طی آن 11 نفر را از بند شبه نظامیان آزاد کرد که بنده ماهیت این افراد را و یا اینکه ایرانی یا اهل کجا هستند را نمی‌دانم.

‌نقوی‌حسینی در عین حال تاکید کرد: تنها چیزی که تایید شده است این است که در بین این 11 نفر آزاد شده 5 مرزبان ایرانی نیستند ولی دولت پاکستان به ویژه مسئولان ایالت سیستان و بلوچستان متعهد شده و قول داده‌اند که همکاری‌های لازم را برای آزادی پنج مرزبان ایرانی انجام دهند.

وی در مورد آخرین اطلاعات از وضعیت سلامتی مرزبانان ایرانی گفت که در حال حاضر آنها در سلامت هستند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان با اشاره به تهدید گروهک تروریستی جیش‌العدل در مورد اعدام یکی از مرزبانانی ایران، گفت: جمهوری اسلامی تحت تاثیر این تهدیدات قرار نمی‌گیرد. اگر خدای ناکرده جان مرزبانان ما به خطر افتد قطعا ما اقدامات دیگری خواهیم کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین