کد خبر: ۲۳۳۷۰۴
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۹

هوای 7 کلان شهر در شرایط سالم

مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور اعلام کرد که امروز - یکشنبه - هوای 7 کلان شهر ازجمله تهران ، اهواز ، شیراز ، مشهد ، اصفهان ، کرج و تبریز در شرایط سالم قرار دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به نقل از مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور، هم اکنون هوای پایتخت در شرایط سالم قرار دارد و آلاینده های منواکسید کربن، ازون و دی اکسید گوگرد در شرایط پاک و آلاینده های منواکسید کربن، دی اکسید نیتروژن، ذرات معلق کمتر از 10 میکرون و ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در شرایط سالم قرار دارند.

مجید آزادی مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جو نیز روز یکشنبه به خبرنگار علمی ایرنا گفت: سرعت کنونی باد در تهران 2 متر بر ثانیه و میزان دید افقی بیش از 10 کیلومتر و رطوبت نسبی 23 درصد است.

وی اظهار داشت: هوایی کمی ابری در اواخر وقت افزایش ابر گاهی وزش باد برای فردا - دوشنبه - در شهر تهران پیش بینی شده است و برای روز سه شنبه هوایی نیمه ابری در ارتفاعات ابری گاهی وزش باد و برای روز چهارشنبه هوایی نیمه ابری درپاره ای نقاط ابری و بارش پراکنده پیش بینی شده است.

مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جو گفت: دمای کنونی تهران 14 درجه سانتیگراد و هوایی نیمه ابری گزارش شده و جهت باد جنوبی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین