کد خبر: ۲۳۳۷۴۶
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۳

پراید، مدل 2014/تصاویر

همه کسانی که در ایران زندگی می کنند ، دیگر خودرویی با نام پراید را می شناسند . این خودرو نزدیک به 20 سال است که آنر در خیابان ها و جاده های ایران در حال تردد می بینیم ولی آیا شده به این مسئله فکر کنید که پراید در کره به کجا رسیده است و اکنون کجاست ؟
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اقتصاد ایران آنلاین نوشت: پراید جدید یا همان نسل چهارم آن که با نام ریو نیز شناخته می شود ، دارای 2 موتور 1.2 لیتری و 1.4 لیتری می باشد که به ترتیب 87 اسب بخار در دور موتور 6000 دور بر دقیقه و 107 اسب بخار در دور موتور 6300 دور بر دقیقه تولید می نماید ، البته یک موتور قوی تر با توان 138 اسب بخار و به حجم 1.6 لیتر نیز برای این خودرو کوچک و دوست داشتنی در نظر گرفته شده است .

این خودرو از نظر ایمنی دارای 6 ایربگ بوده و سیستم های ASB , EBD به صورت استاندارد بر روی این خودرو قرار دارد . از امکانات دیگر می توان به سانروف ، سنسور پارک عقب برای پارک بهتر خودرو ، سیستم گرمکن صندلی راننده ، سنسورهای نور و باران ، سیستم ورود و خروج به خودرو بدون کلید و موارد دیگر را که برای این خودرو در نظر گرفته شده است ، اشاره داشت .

این خودرو مجهز به 2 دوع جعبه دنده 6 سرعته دستی و 6 سرعته اتوماتیک می باشد که برای یک خودروی شهری کوچک انتخاب مناسب و خوبی می باشد .













بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین