کد خبر: ۲۳۳۷۸۰
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۸

منتجب نیا: دولت احمدی نژاد علیه من به دادگاه ویژه روحانیت شکایت کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رسول منتجب نیا در مصاحبه با روزنامه شرق گفت:
ایشان (احمدی نژاد) اگر گفته من اصولگرا نیستم همه عالم می‌دانند که اصلا جریان آبادگران را اصولگرایان تشکیل دادند. بعد هم اسمش را انحرافی گذاشتند. دولت مولود آنها بود. آنها جریانی را روی کار آوردند که با همه اماواگرها موظف بودند بر آن نظارت کنند. حق نداشتند که حمایت بدون چون‌وچرا بکنند. مگر ما فراموش کرده‌ایم که در دوره اول و نصف دوره دوم آقای احمدی‌نژاد اگر کسی انتقادی به دولت می‌کرد مورد اعتراض شدید اصولگرایان قرار می‌گرفت.

بنده خودم  به علت سوال از رییس‌جمهور، دولت در دادگاه روحانیت از من شکایت کرد. چون سوال کردم که این شایعاتی که درباره امام زمان به شما نسبت می‌دهند درست است یا نیست؟ اگر دروغ است تکذیب کنید و اگر راست چرا؟ بعد از مدتی که پرونده تشکیل شد شکایت را پس گرفتند اما یکی، دوروز همه رسانه‌ها علیه من بسیج شدند و من را ضدانقلاب و دروغگو معرفی کردند.

همه روزنامه‌های وابسته به جریان اصولگرا با اینکه خودشان از قضیه مطلع بودند اما آن زمان سکوت کردند ولی بعد از دوماه خودشان به همین مساله اعتراف کردند. این در حالی است که قبل از ما خودشان باید انتقاد می‌کردند. اختلاس سه‌هزارمیلیاردی که یک‌مرتبه رخ نداد. از یک تومان شروع شد تا به میلیون و میلیارد رسید. آنها چشمشان را روی هم گذاشتند و اغماض کردند.

سه‌هزارمیلیارد تازه یک قلم است. سازمان بازرسی و نهاد‌های دیگر می‌گویند اختلاس‌ها بیداد می‌کرد. ممکن است بگویند ما سال‌های آخر نقد کردیم ولی وقتی شروع به انتقاد کردند که کار از کار گذشته بود. نوشدارو بعد از مرگ سهراب بود. برخی هم می‌خواستند از این انتقاد برای آینده انتخابات خود بهره‌برداری کنند. انتقاد خالصانه نبود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین