کد خبر: ۲۳۳۷۸۲
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۱

آیفون ۶ با پوشش نمایشگر از جنس یاقوت، سپتامبر عرضه خواهد شد

گزارش‌ها حاکی از اینست که شرکت اپل در نمایشگر نسل بعدی گوشی‌های هوشمند خود از جمله آیفون ۶ از پوشش یاقوت استفاده خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پوشش یاقوت پیش از این به دلیل دوام بالا و خاصیت ضد خش خود مدتی در ساعت‌های نفیس مورد استفاده قرار گرفت.

در حال حاضر پوشش یاقوت تنها در لنز دوربین آیفون و حسگر تشخیص اثر انگشت در آیفون ۵ اس مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین در ساعت جدید اپل بنام آی واچ نیز از این پوشش استفاده خواهد شد.

همچنین شرکت جی تی ادونس که تولیدکننده پوشش یاقوت برای محصولات اپل است به دنبال اینست که از این قرارداد پول خوبی به جیب بزند.

آن‌ها به دنبال کسب ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون دلار در شش ماه اول هستند زیرا پوشش یک نمایشگر با یاقوت سه تا چهار برابر شیشه سخت که سه دلار هزینه دارد، هزینه می‌برد.

اگرچه تعداد نمایشگرهایی که شرکت جی تی ادونس برای اپل تولید خواهد کرد مشخص نیستند ولی مشخص شده که آن‌ها هنوز تعداد کافی را برای اینکه آیفون شش در ماه مه عرضه شود، تولید نکرده‌اند.

به گزارش ایسنا، تحلیل‌گران معتقدند براساس تعداد پوشش‌هایی که این شرکت در اختیار اپل می‌گذارد، آیفون شش برای فروش در سپتامبر ۲۰۱۴ آماده خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین