کد خبر: ۲۳۳۸۰۹
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷

سرپرست دانشگاه تهران: برای تعیین رئیس دانشگاه نه صندوق رای گذاشته ایم، نه باکسی صحبت کردیم

سرپرست دانشگاه تهران با رد گزینه‌های مطرح شده برای ریاست این دانشگاه در برخی رسانه‌ها‌، تاکید کرد که تا امروز از سوی وزارت علوم و دانشگاه هیچ صحبتی با کسی نشده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دکتر محمد حسین امید در نشستی خبری با بیان اینکه قرار است تعیین رییس دانشگاه تهران با نظر مشورتی اساتید و بر اساس نظر دانشگاهیان این دانشگاه انجام شود، گفت: تا امروز نه با کسی قراری گذاشته شده و نه از کسی برنامه‌ای خواسته شده است. بنابراین دلیل اینکه امروز من در سمت سرپرستی دانشگاه تهران هستم این است که ببینیم نظر دانشگاهیان این دانشگاه چه است؟

او با اشاره به نحوه انتخاب رئیس این دانشگاه گفت: قرار است ساز و کاری از طریق شوراهایی که تشکیل شده تعریف و بر اساس آن مشخص شود نظر دانشگاهیان چگونه در تعیین رئیس لحاظ شود.

سرپرست دانشگاه تهران گفت: تا امروز به نتیجه مشخصی درباره این ساز و کار نرسیده‌ایم و برخی بحث‌ها که درباره برگزاری انتخابات و قرار گرفتن صندوق‌های رای در دانشگاه تهران مطرح می‌شود صحت ندارد.

به گزارش ایسنا، امید با بیان اینکه تا وقتی سرپرست دانشگاه تهران هستم تمامی امور مربوط به دانشگاه را پیگیری می‌کنم گفت: قصد تغییر و تحولات عمده ندارم چرا که اعتقادی نیز به این موضوع ندارم اما در حد ضرورت امور دانشگاه پیگیری خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین