کد خبر: ۲۳۳۸۱۰
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰

نتانیاهو پاسخ تهدیدهای اوباما را داد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته پیش از سفر به آمریکا گفت: قصد دارد همانند گذشته از منافع اسرائیل، قاطعانه دفاع کند .
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش تسنیم به نقل از روزنامه الشرق الاوسط، « بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته پیش از آغاز سفر خود به آمریکا گفت: او قصد دارد همانند گذشته از منافع اسرائیل، قاطعانه دفاع کند.

وی افزود: ما در سال‌های اخیر توانایی‌مان را در مقابله با فشارهای اعمال شده و نیز حفظ ثبات اسرائیل در پرتو نا‌آرامی‌های بی سابقه منطقه، به اثبات رساندیم.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: که در حال حاضر و در آینده مقاومت در برابر فشارهای آمریکا را ادامه خواهد داد.

منابع رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کردند که «نتانیاهو» از این سفر به منظور افزایش فشارها به «اوباما» در خصوص پرونده هسته‌ای ایران، استفاده خواهد کرد، هر چند او انتظار فشارهای متقابل از سوی واشنگتن در خصوص پرونده فلسطین را نیز دارد.

شبکه تلویزیونی 7 اسرائیل اعلام کرد که نتانیاهو روز گذشته در دیدار با نمایندگان حزب متبوعش «لیکود» گفته است که به هیچ وجه تسلیم فشارهای آمریکا از جمله درخواست‌های این کشور مبنی بر توقف فعالیت‌های شهرک‌سازی در کرانه باختری و قدس نخواهد شد.

از سوی دیگر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قرار است روز سه شنبه (13 اسفند) در کنفرانس سالانه «آیپک»، بزرگ‌ترین لابی حامی صهیونیست‌ها، سخنرانی کند.

رادیو اسرائیل روز گذشته اعلام کرد که «نتانیاهو» به ایالت کالیفرنیا می‌رود و در آنجا با تعدادی از مسؤولان شرکت‌های فنی بین‌المللی آمریکایی دیدار خواهد کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین قصد دارد یک قرارداد همکاری استراتژیک اقتصادی نیز با فرماندار کالیفرنیا منعقد کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین