کد خبر: ۲۳۳۸۱۶
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۷

امضای تفاهم نامه دانشگاه آزاد با پروفسور سمیعی

دانشگاه آزاد با پروفسور سمیعی تفاهم‌نامه علمی آموزشی امضا کرد. پروفسور سمیعی چهره ماندگار ایران و جهان با حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد دیدار کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در این دیدار که باقر لاریجانی قائم‌مقام رئیس دانشگاه آزاد در حوزه علوم‌پزشکی حضور داشت، میرزاده از تحولات گسترده در حوزه علوم‌پزشکی دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: تحول در حوزه علوم‌پزشکی موجب ارتقای خدمات سلامت به جامعه می‌شود.

او به سهم دانشگاه آزاد در ارتقای آگاهی جامعه اشاره کرد و گفت: طبق آمار حدود 10 میلیون نفر ایرانی دارای مدارک تحصیلات تکمیلی هستند که 50 درصد سهم آموزشی آنان بر عهده دانشگاه آزاد اسلامی بوده است.

پروفسور سمیعی نیز در این دیدار به ارائه راهکارهایی در خصوص توسعه کیفی دانشگاه آزاد پرداخت و گفت: اگر بخواهیم موقعیت علمی ایران را در جهان ارتقا دهیم باید تغییر کلی در شیوه برنامه‌ریزی‌های علمی کشور ایجاد شود.

او افزایش بودجه تحقیقاتی در کشور و دانشگاه‌ها را بسیاری ضروری دانست و گفت: تا زمانی که در فرهنگ ما اهمیت افزایش بودجه تحقیقاتی مشخص نشود، تحول علمی و به تبع آن تحول اقتصادی در کشور رخ نخواهد داد.

او با بیان اینکه مردم ایران به دلیل برخورداری از هوش و ذکاوت بالا می‌توانند ظرف مدت کوتاهی به جایگاه مهمی در دنیا دست یابند، گفت: پیشی گرفتن زنان در ورود به دانشگاه‌ها و افزایش آمار زنان تحصیل کرده در جامعه ایران نوید از آینده روشنی برای جامعه ایران دارد.

به گزارش تسنیم، در این دیدار تفاهم‌نامه همکاری علمی آموزشی در حوزه علوم‌پزشکی میان دانشگاه آزاد و پروفسور سمیعی امضاء شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین