کد خبر: ۲۳۳۸۱۷
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۸

آموزش و پرورش با نصب دوربین در کلاس مخالف است

معاون دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: شورای عالی آموزش و پرورش هیچ مصوبه ای مبنی بر نصب دوربین مداربسته در کلاس درس ندارد و با این کار مخالفیم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مجید رعنایی در رابطه با نصب دوربین مدار بسته در مدارس گفت: شورای عالی آموزش و پرورش هیچ مصوبه‌ای مبنی بر نصب دوربین مداربسته در کلاس درس ندارد و نصب دوربین در کلاس درس نیز در دستور کار شورا قرار ندارد.

او گفت: نصب دوربین مداربسته در کلاس درس نیاز به بررسی‌های کارشناسی دارد چرا که ما معتقدیم اصولا نیازی به نصب دوربین در کلاس درس وجود ندارد چون کلاس حیطه کاری معلم است البته اگر معلم رضایت داشته باشد نصب دوربین در کلاس درس ایرادی ندارد.

معاون دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش گفت:‌ البته نصب دوربین مدارس بسته در محوطه بیرونی و راهروهای مدارس برای کنترل اموال مدرسه ایرادی ندارد اما با نصب دوربین در کلاس درس مخالفیم.

به گزارش تسنیم، حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش نیز بر تخلف بودن نصب دوربین مداربسته در مدارس تأکید داشته و می‌گوید:‌ دوربین‌های مداربسته کاربرد امنیتی داشته و برای کنترل تجهیزات داخل مدرسه و جلوگیری از سرقت آنها نصب می‌شود که در حیطه حراست قرار داشته و آن‌ها این کار را انجام می‌دهند اما یک کاربرد دیگر دوربین‌های مداربسته در عرصه تعلیم و تربیت و برای کنترل کیفیت آموزش و پرورش است که این موضوع تخلف است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین