کد خبر: ۲۳۳۸۶۹
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۳

حریق گسترده در بازار تجریش

سرانجام پس از حدود سه ساعت، آتش‌نشانان شعله‌های آتش در این انبار که مملو از پوشاک بود را به طور کامل مهار و اطفا کرده و در ساعت 12:45 به عملیات خود خاتمه دادند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وقوع حریق در بازارچه تجریش، مصدومیت دو آتش‌نشان را به دنبال داشت.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: با اعلام حادثه حریق در ساعت 9:48 روز دوشنبه به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه شش و 88 را به محل حادثه واقع در بازارچه تجریش کوچه حدادی اعزام کرد.

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک منزل قدیمی به مساحت تقریبی 100 مترمربع که از آن به عنوان انبار پوشاک و البسه استفاده می‌شد، رخ داده است و شعله‌های آتش سبب تخریب سقف شیروانی این ساختمان و ورود خسارت به منازل مجاور شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به عملیات آتش‌نشانان برای اطفای حریق در این ساختمان، افزود: آتش‌نشانان از چند جهت عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و در نخستین مرحله در حالی که خسارت جزئی به پشت‌بام چند ساختمان مجاور وارد شده بود، از گسترش حریق جلوگیری کردند.

ملکی اضافه کرد: سرانجام پس از حدود سه ساعت، آتش‌نشانان شعله‌های آتش در این انبار که مملو از پوشاک بود را به طور کامل مهار و اطفا کرده و در ساعت 12:45 به عملیات خود خاتمه دادند.

وی از مصدومیت دو آتش‌نشان در جریان عملیات اطفای حریق در این ساختمان خبر داد و گفت: به علت شکستن شیشه‌های این انبار، یکی از آتش‌نشانان از ناحیه چشم و دیگری از ناحیه پا دچار مصدومیت شده که این افراد به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان در دست بررسی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین