کد خبر: ۲۳۳۸۷۹
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵

عکس اسکاری که رکورد توئیتر را شکست

عکسی که الن دیجنرس مجری مراسم اسکار از خودش و دیگر ستاره‌های سینما گرفت، رکورد تویئتر را شکست.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: الن دیجنرس چهره سرشناس دنیای تلویزیون برای دومین بار اجرای مراسم اسکار را به عهده داشت که دوشنبه صبح به وقت ایران در دالبی تیه‌تر در هالیوود اند هایلند در لس آنجلس برگزار و از شبکه ای‌بی‌سی پخش شد.

در این عکس دیجنرس به همراه ستارگانی چون مریل استریپ، جنیفر لارنس و بردلی کوپر دیده می‌شود. دیجنرس در همان جریان مراسم این عکس را در توئیتر بارگذاری کرد و بعد اعلام کرد: «ای-میلی از سایت توئیتر دریافت کرده‌ام که گفته سایت توئیتر «کرش» کرده است.»

به گزارش خبرآنلاین، این ای-میل به این دلیل برای دیجنرس ارسال شد که شور و هیجانی که مردم برای دیدن این عکس داشته‌اند موجب شده دسترسی به سایت دچار مختل شود.

الن دیجنرس
دیجنرس در حال گرفتن عکس توئیتری با لیزا مینه‌لی

کوین اسپیسی، جولیا رابرتز، براد پیت، آنجلینا جولی و لوپیتا نیونگو (که امسال برنده اسکار شد) دیگر بازیگرانی بودند که پس از اینکه دیجنرس به خوش و بش با ستارگان حاضر در سالن پرداخت، به سمت او هجوم آوردند و برادلی کوپر عکس را گرفت و دیجنرس آن را در صفحه توئیتر خود بارگزاری کرد.

این عکس در طی دو ساعت بیش از دو میلیون بار در صفحات دیگر کاربران به اشتراک گذاشته شد و این درحالی بود که مراسم اسکار هنوز در جریان بود.

این عکس رکورد عکس پیروزی «چهار سال دیگر» رئیس جمهور باراک اوباما را شکست. عکس اوباما در کنار همسرش میشل در شب انتخابات سال 2012 به رکورد 780 هزار اشتراک رسیده بود.

دیگر عکس‌های مراسم اسکار که بارها به اشتراک گذاشته شدند عکس دیجنرس در کنار لیزا مینه‌لی، بازیگر سینما و برادوی بود. دیجنرس پس از شوخی با این بازیگر در جریان مراسم با او عکس گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین