کد خبر: ۲۳۳۸۸۹
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۳

افزایش 40 درصدی آمار طلاق در بیجار ‌

وی در بخش دیگری از سخنان خود به صدور کارت های ملی هوشمند اشاره و بیان کرد: صدور کارت‌های هوشمند ملی به عنوان یکی از دستاوردهای علمی و فنی در کشور محسوب می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: رییس ثبت احوال بیجار از افزایش 40 درصدی آمار طلاق نسبت به سال گذشته در شهرستان بیجار خبر داد.

محسن رضاپناه در جلسه ثبت وقایع حیاتی شهرستان بیجار، که با حضور بخشدار مرکزی و مدیر شبکه بهداشت و درمان در فرمانداری بیجار برگزار شد، اظهار کرد: سال 92 در شهرستان بیجار تعداد هزار و 120 واقعه ولادت به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته، 3.7درصد افزایش داشته است.

وی افزود: تعداد ولادت شهری در 9 ماهه اول سال جاری، برابر با 641رویداد و تعداد ولادت روستایی آن برابر 499 رویداد است.

رییس ثبت احوال بیجار از وقوع 496 واقعه وفات در سال جاری خبر داد و بیان کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 464 نفر بوده، 6.3 درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: تعداد فوت ثبت شده در مناطق شهری در 9 ماهه اول سال 92 برابر 221رویداد و تعداد فوت ثبت شده در مناطق روستایی برابر با 182 رویداد بوده است.

‌رضاپناه در ادامه به آمار ازدواج در شهرستان بیجار اشاره کرد و افزود: در 12 ماهه سال 92، هزار و 71 واقعه ازدواج به ثبت رسیده، که نسبت به مدت مشابه سال قبل که هزار و 180 واقعه ازدواج بوده 9.2 درصد کاهش داشته است.

‌این مسئول در خصوص افزایش 40 درصدی آمار طلاق در شهرستان بیجار بیان کرد: در 12 ماهه سال 92 تعداد 189 واقعه طلاق به ثبت رسیده، که نسبت به سال گذشته که 135 واقعه بوده، 40 درصد افزایش داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به صدور کارت های ملی هوشمند اشاره و بیان کرد: صدور کارت‌های هوشمند ملی به عنوان یکی از دستاوردهای علمی و فنی در کشور محسوب می شود.

وی افزود: افرادی که 15 سال سن دارند، با مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کنند.

‌رئیس سازمان ثبت احوال بیجار گفت: افرادی که به هر نحو کارت ملیشان مفقود و یا تغییراتی در سند هویتی آنها اعمال شده، می توانند کارت هوشمند ملی دریافت کنند.

‌رضاپناه افزود: با زمان بندی صورت گرفته تا پایان برنامه پنجم، کارت ملی هوشمند برای تمام افراد بالای 15 سال صادر می‌شود.

وی در پایان از همکاری ادارات و نهادهای مختلف جهت ثبت وقایع حیاتی به موقع در سامانه ثبت احوال قدردانی کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین