کد خبر: ۲۳۳۹۰۵
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۱

ویندوز 1. 8 رایگان می‌شود

گزارش های منتشر شده از آزمایش نسخه ویندوز 1. 8 مایکروسافت عنوان می کنند که این سیستم عامل که ابزار ها و خدمات اصلی شرکت مایکروسافت را نیز به صورت یکجا در اختیار دارد به صورت رایگان وارد بازار می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: پایگاه های خبری business-standard این شرکت بزرگ نرم افزاری در حال ساخت ویندوز 1. 8 با جست وجوگر ˈبینگˈ است تا بتواند نسخه ارزان سیستم عامل خود را برای صاحبان ویندوز 7 ارایه دهد و از این طریق بتواند تعداد مشتریان خود را بیشتر کند.

ممکن است نسخه ویژه سیستم عامل ویندوز 1. 8 مبتنی بر جست و جوگر اینترنتی بینگ به عنوان بخشی از تصمیمات اخیر مایکروسافت برای کاهش قیمت مجوزهای نرم افزاری برای دستگاه های ارزان تر از 250 دلار در اختیار تولید کنندگان رایانه های شخصی هم قرار گیرد.

واضح است که آزمایش های مایکروسافت روی این نمونه جدید به عنوان بخشی از تلاش این شرکت در راستای حرکت روبه جلو و رونق ابزار ها و خدمات پردازش ابری آن صورت می گیرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در دیگر منابع ، شرکت مایکروسافت تمرکز فراوان دارد تا بینگ را به عنوان یک پلتفورم جامع مطرح کند.

همچنین گفته شده است که شرکت مایکروسافت این روز ها طرحی را برای تولید نسخه رایگان یا ارزان سیستم عامل موبایلی ویندوز فون در سر می پروراند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین