کد خبر: ۲۳۳۹۴۳
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۷

مجلس پرونده‌ای برای استیضاح هیچ وزیری ندارد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر هیچ پرونده‌ای برای استیضاح وزرای دولت در مجلس شورای اسلامی مورد بحث نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: ضرغام صادقی دوشنبه شب با حضور در صحن علنی شورای شهر شیراز با بیان گوشه‌ای از فعالیت‌های مجلس شورای اسلامی افزود: سه استیضاح در دست بررسی بود که به دلیل به حد نرسیدن امضاها از دستور کار خارج شد که از جمله آن‌ها استیضاح وزیر راه و شهرسازی و وزیر صنعت، معدن و تجارت بود.

وی با بیان اینکه کمیسیون اجتماعی عملکرد مناسبی در مجلس شورای اسلامی داشته است یادآور شد: بنده به عنوان یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان می‌کنم که مصوبات بسیار مناسبی در این خصوص داشتیم که از جمله آن‌ها تصویب ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بابت مطالبات خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران است اما اگر این رقم به طور کامل تخصیص پیدا نکرده ارتباطی با مجلس ندارد زیرا تخصیص بودجه برعهده دولت است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه در اختیار کمیته امداد مصوب شد که امسال این رقم به ۲ هزار میلیارد تومان افزایش یافت و برای زندانیان نیز یک هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه در نظر گرفته شد.

صادقی تصریح کرد: از جمله مواردی که مجلس به آن بسیار توجه دارد بخش سلامت است که در این راستا ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به این بخش اختصاص داده شود چرا که سلامت از جمله مباحثی است که برای خانواده‌ها هزینه‌بر است.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی بیان اینکه اتحاد در مجمع نمایندگان استان فارس مناسب و مطلوب است گفت: علیرغم اینکه برخی از افراد فضای موجود در مجمع نمایندگان استان فارس را به گونه‌ای دیگر عنوان می‌کنند اما امروز شاهد اتحاد و همدلی در این مجمع هستیم.

وی تصریح کرد: عملکرد نمایندگان این دوره استان فارس در مجلس نسبت به نمایندگان دوره‌های قبل بسیار متفاوت و مناسب است چرا که برای اولین بار دو نفر از مجمع نمایندگان فارس عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی هستند و سه نفر دیگر نیز سخنگوی کمیسیون‌ها و دو نفر به عنوان نایب رئیس کمیسیون مشغول بکار هستند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر در بعضی از مطالب اختلاف نظری وجود داشته باشد امری طبیعی است که همین اختلاف نظرها باعث پیشرفت و توسعه می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین