کد خبر: ۲۳۳۹۸۳
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰

ویژه برنامه تحویل سال از ۸ صبح تا ۱۰ شب

علي دارابي در بازديد از لوكيشن ويژه برنامه سال تحويل شبكه تهران، از نزديك روند توليد اين برنامه شاد را بررسي كردند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علي دارابي در بازديد از لوكيشن ويژه برنامه سال تحويل شبكه تهران، از نزديك روند توليد اين برنامه شاد را بررسي كردند.

به گزارش روابط عمومي سيما، معاون رئيس رسانه ملي در امور سيما در اين بازديد با عوامل برنامه‌ساز، تهيه‌كننده و كارگردان اين برنامه گفت وگو و از نزديك مراحل ساخت برنامه را بررسي كرد. علي دارابي در بازديد از لوكيشن برنامه ويژه تحويل سال شبكه تهران با اعلام اين مطلب گفت: سال جديد شبكه‌هاي سيما با ويژه‌برنامه‌هاي بسياري به خانه مخاطبان تلويزيون مي‌روند.

وي افزود: امسال شبكه تهران دست به ابتكار جديدي زده و مجموعه برنامه‌هاي سال نو را در قالب يك برنامه جذاب از 10 صبح تا 10 شب روي آنتن مي‌برد. شبكه تهران تلاش كرده تا برنامه‌اي متفاوت با ديگر شبكه‌ها ارائه دهد. معاون سيما در ادامه به تقارن ايام فاطميه و نوروز اشاره كرد و افزود: در اين ايام توليدات متناسب با ايام فاطميه جانمايي شده است و اميدواريم مورد رضايت ولي عصر(عج) قرار گيرد. دكتر دارابي در پايان ابراز اميدواري كه برنامه‌هاي نوروزي 93 بتواند حال مردم را خوب كند. گوشه دل تهرون برنامه‌اي شاد به كارگرداني رامبد جوان است كه مراحل ضبط خود را در گوشه‌اي از تهران بزرگ مي‌گذراند. اين برنامه در روز بيست و نهم اسفندماه از ساعت 8 صبح الي 24 بامداد به مدت 660 دقيقه روي آنتن مي‌رود و شامل210 دقيقه نمايش، 150 دقيقه گزارش از مناطق ديدني شهر تهران و 300 دقيقه گفت وگو با هنرمندان، قهرمانان ورزشي، مقامات كشوري و مردم كوچه و خيابان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین