کد خبر: ۲۳۴۰۲۲
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۷

بنی‌اعتماد و ابطحی به تماشای «در انتظار گودو» نشستند

شب گذشته، 12 اسفندماه جاری رخشان بنی‌اعتماد کارگردان سینما و محمد علی ابطحی به تماشای نمایش «در انتظار گودو» نشستند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرگزاری مهر، شب گذشته 12 اسفندماه رخشان بنی‌اعتماد کارگردان سینما و محمدعلی ابطحی رییس دفتر سیدمحمد خاتمی رییس‌جمهور دوران اصلاحات به تماشای نمایش «در انتظار گودو» نشستند.

در پایان نمایش همایون غنی‌زاده این نمایش را به رخشان بنی‌اعتماد تقدیم کرد. این کارگردان عنوان کرد: بچه که بودیم وقتی از دنیا و مناسبات آن خسته می‌شدیم، خودمان را در کمد پنهان می‌کردیم و در را می‌بستیم تا کار دنیا درست شود، کار دنیا هیچ‌وقت درست نشد. ما هم در کمد نماندیم! بزرگ که شدیم دیگر از دست دنیا به کمد پناه نمی‌بردیم، جای ما را در کمد فیلم‌هایمان گرفته بود. کمدهای وسیع.... کمدهای متروک... کمدهای مملو از انزوا... گویا کودکی را به زور در کمد پنهان می‌کردیم. اما همانطور که هیچ‌ کودکی، هیچ‌وقت داخل کمد نمانده است به قول بزرگی که امشب در سالن حضور دارند: هیچ فیلمی، هیچ وقت در کمد نمی‌ماند. اجرای امشب را تقدیم می‌کنیم به بانوی سینمای ایران خانم رخشان بنی‌اعتماد که بعد از سال ها فیلم‌شان را از کمد بیرون آورده‌اند.

محمد علی ابطحی نیز درباره این نمایش گفت: تئاتر طولانی و قشنگ «در انتظار گودو» در سالن اصلی تئاتر شهر، تامل‌برانگیز بود و زیبا. ممنون از هنر و هنرمندان تئاتر ایران.

آهو خردمند، حسن مالکی، خسرو پسیانی، رضا گوران و رضا ثروتی دیگر هنرمندانی بودند که شب گذشته این نمایش را تماشا کردند. تا به حال هنرمندان و چهره‌های سرشناسی همچون هما روستا، محمد چرمشیر، محمود کلاری، گلاب آدینه، مسعود فروتن، سعید ابراهیمی‌فر، بهناز جعفری، لادن مستوفی، محسن حسینی، سپیده عبدالوهاب  و…. به تماشای این نمایش نشستند.

این نمایش هر شب ساعت 17:30 با بازی پیمان معادی، رضا بهبودی، رامین سیار دشتی و علی سرابی در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

سید محمد ابطحی همچنین شب گذشته بعد از تماشای «در انتظار گودو» به دیدن نمایش «من چجوری ممکنه یه پرنده باشم؟» به کارگردانی روح الله جعفری نشست که در تالار چهارسو به صحنه می رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین