کد خبر: ۲۳۴۱۷۴
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴

سارق حرفه‌اي در سرويس بهداشتي دستگير شد

سارقي که در حين فرار از دست پليس به داخل سرويس بهداشتي پناه برده بود، در يک درگيري با ماموران انتظامي دستگير شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش مردم سالاری، ساعت 5:30 ديروز ماموران گشت انتظامي کلانتري 159 بي سيم طي گشت زني در خيابان رضا خاني متوجه ولگردي فردي با ظاهري غلط انداز در کنار خودروهاي پارک شده که يک ساک بزرگ آبي رنگ نيز در دست داشت، شدند.

ماموران جهت بررسي بيشتر به وي دستور ايست دادند که در همين حين پسر جوان يک قبضه کارد بزرگ را از پشت کمرش در آورده و به سمت ماموران حمله ور شد که مامور کلانتري با استفاده از قانون بکارگيري سلاح اقدام به تيراندازي هوايي نمود و متهم را به عقب بازگرداند.

سپس متهم ساک دستي خود را به اطراف انداخت و پياده اقدام به فرار کرد که پس از تعقيب و گريز ماموران مجددا با اسلحه اقدام به تيراندازي يک عدد تير جنگي در منطقه بي‌خطر بصورت هوايي کردند که پسر جوان جهت فرار از دست پليس وارد يک سرويس بهداشتي در حوالي خيابان 17 شهريور شد و در آنجا قصد داشت تا درب سرويس بهداشتي را ببندد که مامور انتظامي پاي خود را پشت در گذاشت و نهايتا موفق به باز نمودن درب سرويس بهداشتي شد.

در ادامه يکي از ماموران انتظامي هنگام مهار و دستبند زدن به متهم با سلاح سرد پسر جوان از ناحيه دست چپ مورد جراحت قرار گرفت که نهايتا وي را از سلاح سرد خلع نموده و به کلانتري انتقال دادند.

ماموران در بازرسي بدني از جيب شلوار وي دو دستگاه گوشي تلفن همراه کشف شده و متهم خود را به هويت جمال 23 ساله معرفي کرد و پس از بازگشتن در محل و پيدايش ساکي که همراه متهم بود در بازرسي از داخل آن يک دستگاه ضبط پخش خودرو که فاقد پنل بوده و سيمهاي پشت ضبط که با چاقو بريده شده بود و يک عدد پيچ گوشي و يک جلد مدارک حاوي کارت خودرو پرايد کشف گرديد.

سرکلانتر ششم پليس پايتخت سرهنگ محمدحسن خليلي درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به سوابق گذشته در خصوص سرقت‌هاي لوازم خودرو در خيابان رضا خاني و نارضايتي شهروندان از اين بابت متهم دستگير شده به عنوان سارق لوازم خودرو به کلانتري دلالت داده شده و در اين زمينه گزارش تنظيم و اقلام مکشوفه تحويل دايره عمليات گرديد، و متهم نيز براي تحقيقات بيشتر در اختيار کارآگاهان پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین