کد خبر: ۲۳۴۳۴۰
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۱

اظهارات جنجالی پاپ: در 17 سالگی دوست دختر داشته‌ام و در 22 سالگی عاشق شدم

پاپ فرانسیس در آخرین مصاحبه خود موضوعاتی را مطرح کرده است که برای پیروان کلیسای واتیکان یک شوک محسوب می شود. وی در سالگرد پاپ شدن خود در گفت و گویی بخش هایی خصوصی از زندگی خود را فاش ساخت که برای یک پاپ غیر منتظره است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: شفقنا(پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه) نوشت: پاپ فرانسیس گفت در 17 سالگی دوست دختر داشته و با او به کلاب های رقص می رفته است و در اوایل دهه بیست زندگی خود یعنی زمانی که دوره آموزشی و کاروزی کشیشی را می گذرانده برای مدت یک هفته عاشق یک دختر شده است که نهایتا مجبور شده به گناه خود در جعبه اعتراف، اعتراف کند تا بخشیده شود!

پاپ در این حال، پاپ بندیکت شانزدهم را که سال گذشته استعفا داد، مورد تقدیر قرار داده و گفت او شخصیتی است که باید مثل یک پدر بزرگ از او بهره برد و نباید او را به خانه های سالمندان فرستاد.

پاپ فرانسیس از ابتدای پاپ شدن تلاش های بسیار برای شکست تقدس تصنعی کلیسا و پاپ و تبدیل آن به شخصیتی قابل ارتباط با عموم مردم به انجام رسانده و در این میان مواضعی متفاوت داشته است. از یک سو در ارتباط با سایر ادیان و مسلمانان مواضع مثبتی اتخاذ کرده و موضوع کشتار و حمله به سوریه را محکوم کرده و با مردم کوچه و خیابان هم نشینی های غیر منتظره ای داشته و از سوی دیگر جنجال هایی نیز برانگیخته است از جمله اظهاراتش درباره هم جنس بازان و کشیش شدن زنان و همین اعتراف به داشتن دوست دختر. جنجال های او تا آنجا پیش رفته که برخی منتقدان سنتی او را در حقیقت یک پروتستان لقب داده اند تا یک واتیکان.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین