کد خبر: ۲۳۴۳۵۷
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۱

قبل از خرید کفش این مطلب را بخوانید

شب عید است. من و شما و خیلی‌ها در فکر خرید کفش، لباس، آجیل، خانه‌تکانی و... هستیم و به همین نیت پا در بازار می‌گذاریم که یکی از این بازارها، بازار کفش است که الان رونق خوبی دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش صبحانه، کالایی که مرد، زن، بچه، پیر و جوان نمی شناسد. کالایی به اندازه و تنوع بشریت! با این حال اگر می خواهید کفش بخرید این شش راهنمایی کمکتان می کند و به دردبخور است:

۱ ـ سعی کنید بعدازظهرها را برای خرید کفش انتخاب کنید، زیرا به طور طبیعی پای اشخاص صبح ها حدود نیم سایز کوچک تر از بعدازظهرهاست و علت آن نیز این است که پاها بعدازظهر کمی متورم شده و به تبع آن سایزشان بزرگ تر می شود.

۲ ـ در موقع انتخاب کفش حتما باید آن را پوشید و اتکا به نمره های درج شده روی آن برای اطمینان از اندازه بودن آن کافی نیست.

۳ ـ اندازه پای اشخاص با افزایش سن، کم و زیاد شدن وزن و حتی بارداری تغییر می کند، بنابراین ملاک قرار دادن سایزهای قبلی در انتخاب آن کار صحیحی نیست.

۴ ـ هنگام خرید، پوشیدن هر دو لنگه کفش ضروری است. در بیشتر اشخاص سایز یکی از پاها، بزرگ تر از دیگری است، بنابراین لازم است در انتخاب کفش، پای بزرگ تر را ملاک قرار دهید نه پای کوچک تر را.

۵ ـ راه رفتن با کفش در زمان خرید بسیار مهم است و اگر کفش بند دارد باید بندهای آن را بست و با آن چند قدم راه رفت.

۶ ـ کفش مناسب کفشی است که انگشت شست پا براحتی در آن حرکت کند و بین انگشت شست و لبه جلویی کفش، حدود نیم تا یک سانتی متر فاصله باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین