کد خبر: ۲۳۴۳۸۱
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۹

5 کشته در تصادف و آتش سوزی در سیستان وبلوچستان

سانحه رانندگی در جنوب سیستان و بلوچستان حدفاصل کیلومتر 50 محور ترانزیتی ایرانشهر - سرباز 5 نفر کشته و سه زخمی برجای گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: این سانحه بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو پژو و پراید رخ داد که بر اثر شدت تصادف و آتش سوزی 5 نفر در دم کشته و سه نفر مجروح با صدمه زیاد به نقاط حیاتی بدن شدند.

تلاش خبرنگار ایرنا برغم چند نوبت تماس با فرماندهی پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان برای اخذ جزئیات سانحه، تا لحظه مخابره خبر نتیجه نداد.

رییس مرکز فوریتهای پزشکی ایرانشهر با تایید این سانحه گفت: بر اساس اعلام مردمی از وقوع سانحه بلافاصله سه دستگاه خودرو حمل بیمار به محل اعزام شدند که از مجموع 8 نفر فقط سه نفر مجروح زنده مانده بودند، که با وضعیت بحرانی به بیمارستان خاتم الانبیاء این شهرستان منتقل شدند.

ˈعبدالله امیریانˈ افزود : 5 نفر از سرنشینان دو خودرو یاد شده نیز در دم جان باختند که به پزشکی قانونی ایرانشهر منتقل شدند.

به گزارش ایرنا طی 24 ساعت گذشته بر اثر سوانح مختلف رانندگی در سیستان و بلوچستان دست کم 12 نفر کشته وافزون بر30 نفر زخمی شدند که طی ماههای اخیر کم سابقه بوده است.

سیستان وبلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور دارای دو اداره کل راه و شهرسازی و دو پلیس راه مستقل درشمال وجنوب به مرکزیت شهرستان های زاهدان وایرانشهر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین