کد خبر: ۲۳۴۴۰۲
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱

قیمت‌هایی که سکه و ارز هفته را با آن آغاز می‌کند

هر دلار آمریکا که بار دیگر در روزهای پایانی سال به بالاتر از 3000 تومان رسیده است در پایان معاملات هفته ای که سپرش شد معادل 3055 تومان قیمت داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: آخرین روزهای سال جاری در حالی به انتها می رسد که با افزایش تقاضا بار دیگر قیمت ارز در بازار آزاد با نوسان همراه است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید که در بازار آزاد روز سه شنبه سیزدهم اسفند با ۱۵ هزار تومان کاهش به ۹۸۰ هزار تومان رسیده بود در پایان هفته جاری به 979 هزار و 300 تومان رسید تا با همین قیمت برای فروش هفته را آغاز کند.

نیم سکه بهار آزادی هم در شرایطی هفته را به پایان رساند که آخرین قیمت فروش آن 513 هزار تومان بود. بر این اساس می توان به طور میانگین رشد 7 هزار تومانی قیمت نیم سکه را در هفته ای که سپری شد برآورد کرد. هر ربع سکه بهار آزادی نیز در پایان معاملات هفته ای که گذشت 302 هزار تومان برآورد شد که همین قیمت می تواند سرآغاز معاملات هفته پیش رو باشد.

هر دلار آمریکا که بار دیگر در روزهای پایانی سال به بالاتر از 3000 تومان رسیده است در پایان معاملات هفته ای که سپرش شد معادل 3055 تومان قیمت داشت. بر این اساس آغاز به کار هفته جاری برای فروش هر دلار آمریکا 3055 تومان است. در ادامه جدول سایر ارزهای پر تقاضای بازار قیمت شان آمده که این قیمت ها، آخرین قیمتی است که در پایان معاملات روز پنج شنبه در بازار آزاد فروش رفته است. 


ارز


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین