کد خبر: ۲۳۴۴۱۵
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۹

آغاز فعالیت‌های اجرایی بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران

معاون فرهنگی و اجرایی بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران از شروع فاز اجرایی بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: بنابر جدول زمانبندی، فعالیت‌های اجرایی و عملیاتی نمایشگاه کتاب تهران از سومین هفته اسفند ماه وارد فاز اجرایی می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش مهر، محمد اله‌یاری، معاون فرهنگی و اجرایی این رویداد با اشاره به برگزاری هفت جلسه متناوب در شورای برنامه‌ریزی بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: از دو ماه گذشته مکاتبات اداری نمایشگاه کتاب تهران شروع شده بود و جلساتی با نهادهای همکار در نمایشگاه برگزار شد. در پی این مذاکرات از سومین هفته اسفند ماه نمایشگاه کتاب تهران وارد فاز اجرایی می‌شود. 

وی با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی با اداره برق به منظور تامین برق نمایشگاه گفت: مقدمات لازم برای این کار انجام شده است. همچنین در هفته جاری جلساتی با بانک عامل و شرکت مخابرات جهت هماهنگی‌های بیشتر برگزار می‌شود.

استقرار تیم اجرایی در مصلی بزرگ تهران
معاون فرهنگی و اجرایی بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران افرود:‌ از شنبه (۱۷ اسفند ماه) نیز تیم اجرایی نمایشگاه به منظور بررسی فضا‌های موجود و همچنین ایجاد هماهنگی‌های لازم با مسوولان مصلی بزرگ امام خمینی(ره) در این مکان مستقر می‌شوند.

اله‌یاری همچنین از اتمام مهلت ثبت‌نام شرکت‌‌های پیمانکار در مناقصه نمایشگاه خبر داد و گفت: جلسه بررسی جهت انتخاب شرکت‌های پیمانکار از هفته گذشته شروع شده است و در آینده نزدیک این شرکت‌ها نهایی خواهند شد.

جلسه مشترک نمایندگان شورای اسلامی شهر تهران با وزارت ارشاد درباره نمایشگاه کتاب تهران
محمد اله‌یاری همچنین از برگزاری جلسه مشترک میان مسوولان نمایشگاه و نمایندگان شورای اسلامی شهر تهران در تاریخ ۲۰ اسفند خبر داد و گفت: این جلسه به منظور هماهنگی و بررسی فعالیت‌های نهادهای شهری در نمایشگاه با حضور نمایندگانی از پلیس راهنمایی و رانندگی، آتش‌نشانی، شهرداری، اورژانس، شرکت مترو، اتوبوسرانی، تاکسیرانی و... در روز سه‌شنبه ۲۰ اسفند ماه برگزار خواهد می‌شود.

اله‌یاری از حمایت همه جانبه و اقدامات ارزنده شورای اسلامی شهر تهران برای برگزاری با شکوه این دوره از نمایشگاه قدردانی کرد و گفت: نمایشگاه کتاب تهران تنها متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست و نهادهای شهری سهم بسزایی در برگزاری هر چه با شکوه‌تر این رویداد بزرگ فرهنگی در تهران دارند.

بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران از تاریخ ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ماه در مصلی بزرگ تهران برگزار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین