کد خبر: ۲۳۴۴۶۶
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۴

کتاب‌های درسی چهارم و هشتم تغییر می‌کند

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از تغییرات کتب درسی پایه های چهارم ابتدایی و هشتم متوسطه از مهر ماه سال آینده خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش واحد مرکزی خبر،‌ آقای دیمه‌ور امروز درمراسم اختتامیه همایش ملی مطالعات برنامه ریزی درسی ایران در بیرجند گفت: تغییرات پایه چهارم ابتدایی درکتابهای مطالعات اجتماعی و ریاضی به صورت اساسی خواهد بود.

وی افزود: کتابهای علوم و ادبیات فارسی نیز تغییرات شکلی خواهند داشت. معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه با تغییر کتب درسی، شیوه های آموزشی نیز به روز می شود اضافه کرد: این شیوه ها مبتنی بر یادگیری الکترونیک و یادگیری گروهی با آموزش به معلمان خواهد بود.

آقای مظاهری مدیرکل دفتر تالیف کتابهای درسی وزارت آموزش و پرورش نیز با اشاره به تغییر کتب درسی پایه هشتم گفت: در این پایه هم تمام کتاب های علوم، ریاضی، هنر، کار و فناوری و تفکر و سبک زندگی، تالیف جدید خواهند بود. دوازدهمین همایش ملی مطالعات درسی ایران با هدف بررسی علمی و تخصصی تغییرات برنامه های درسی دوره های تحصیلی آموزش و پرورش به مدت ۲ روز در دانشگاه بیرجند برگزار شد.

۹۰۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود که پس از داوری ۴۰۰ مقاله در این همایش ارائه شد.

 


 
نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.
 
 
۱
عکس/ حرم حضرت زینب(س) از بالا
۲
فروش تی‌شرت با نام و نقش ایران در آمریکا+عکس
۳
چهره حضرت نوح (ع) هالیوود را به دردسر انداخت
۴
پرونده ورود موبایل به مدارس بسته شد
۵
براي ۱۰ميليون سالمند سال ۱۴۰۵ چه كرده ايم؟
 
 
 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین