کد خبر: ۲۳۴۵۱۳
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۵

حضور رئیس جمهور در اختتامیه جشنواره مطبوعات

حضور رئیس جمهور در اختتامیه بیستمین جشنواره سراسری مطبوعات قطعی شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرنگار مهر، آئین اختتامیه بیستمین جشنواره سراسری مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی تا دقایقی دیگر با حضور حسن روحانی رئیس جمهور در تهران برگزار می‌شود.

این مراسم ساعت 9:30 امروز شنبه 17 اسفند در تالار وحدت آغاز می‌شود و در آن علاوه بر رئیس جمهور برخی از مقامات کشوری، چهره‌های فرهنگی، استادان ارتباطات و روزنامه‌نگاران نیز حضور دارند.

این در حالی است که بر اساس همین گزارش هنوز حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه جشنواره سراسری مطبوعات قطعی نشده است.

قرار است در آیین اختتامیه بیستمین جشنواره مطبوعات از  35 نفر از روزنامه‌نگاران کشور به عنوان برندگان این دوره از جشنواره تقدیر شود.

همچنین در این جشنواره در چهار بخش ویژه از چهره‌های مطبوعاتی تجلیل خواهد شد. تجلیل از خانواده یک شهید خبرنگار به انتخاب انجمن نویسندگان و روزنامه‌‏نگاران دفاع مقدس، تجلیل از نماد پاکیزه نویسی به انتخاب فرهنگستان زبان وادب فارسی، تجلیل از پیشکسوت مطبوعات به انتخاب کمیته پیشکسوتان و همچنین نکوداشت یکی از چهره‌های برجسته مطبوعاتی از جمله برنامه‌های آیین اختتامیه خواهد بود.

در حاشیه این مراسم دو نمایشگاه با موضوع 60 عکس از انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و نمایشگاه گرافیک اطلاع‌رسان (اینفو گرافیک) در تالار وحدت برگزار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین