کد خبر: ۲۳۴۵۳۴
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۱

جزئیات مذاکرات کارشناسی از زبان"عراقچی"

عراقچی افزود: در این جلسه مباحث و کلیات میان کار‌شناسان مطرح شده، البته در خصوص جزئیات فنی نیز بحث شده است، اما تصمیم‌گیری خاصی صورت نگرفته است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو تیم هسته‌ای کشورمان آخرین جزئیات مذاکرات کارشناسی ایران 1+5 را تشریح کرد.

"سیدعباس عراقچی" پیرامون مذاکرات کار‌شناسی هفته گذشته اظهار داشت: همانطور که "حمید بعیدی‌نژاد"  رئیس هیئت ایرانی در مذاکرات کارشناسی با 1+5 پیش از این اعلام کرد، نتیجه مباحث مطرح شده به مدیران منتقل می‌شود.  
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا در این گفتگوها کارشناسان وارد جزئیات شده‎اند یا خیر؟ گفت: موضوعات به صورت کلی در جلسه مطرح شده و کارشناسان وارد جزئیات و تصمیم‌گیری نشدند.  
 
عراقچی افزود: در این جلسه مباحث و کلیات میان کار‌شناسان مطرح شده، البته در خصوص جزئیات فنی نیز بحث شده است، اما تصمیم‌گیری خاصی صورت نگرفته است.  
 
عضو تیم هسته‌ای کشورمان ادامه داد: تمام این مباحث به جلسه مدیران منتقل می‌شود و در آنجا اگر تصمیم گیری لازم باشد، صورت می‌گیرد.  
 
وی با اشاره به مباحث مطرح شده در مذاکرات کارشناسی ایران و 1+5 خاطرنشان کرد: در مذاکرات کارشناسی از موضوعات هسته‌ای، بحث غنی‌سازی و مسئله اراک و همچنین مسئله همکاری‌های صلح آمیز هسته‌ای با ایران مطرح شد و به هیچ عنوان مسئله نظامی در این گفتگوها مطرح نشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، گفتنی است؛ پیش از این "حمید بعیدی‌نژاد" مدیرکل سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه و رئیس هیئت ایرانی در مذاکرات کارشناسی با 1+5، روند گفتگوها را خوب و سازنده ارزیابی کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین