کد خبر: ۲۳۴۵۹۸
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۱

معراجی‌ها میلیاردی شدند

فروش فیلم‌سینمایی "معراجی‌ها" با بازی اکبر عبدی بعد از حدود سه هفته اکران در تهران و شهرستان‌ها از مرز یک میلیارد تومان گذشت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با توجه به آغاز اکران فیلم‌های نوروزی، فیلم "طبقه حساس" به کارگردانی "کمال تبریزی" در تهران روز پنج‌شنبه و جمعه 80 میلیون تومان فروش داشت.  

"طبقه حساس" نوشته پیمان قاسم خانی، داستان مردی را روایت می ‌کند که بعد از مرگ همسرش او را در یک قبر دو طبقه دفن می ‌کند اما پس از مدتی که سر مزار همسرش می ‌رود، متوجه می ‌شود به اشتباه مردی غریبه ای در طبقه دیگر قبر دفن شده است.

بازیگران حاضر در این فیلم سینمایی با نام نقش هایی که بازی می کنند، شامل رضا عطاران در نقش کمال، پانته آبهرام در نقش زن کمالی، آزاده صمدی در نقش مهین، سوگل قلاتیان در نقش زری، عرفان ناصری در نقش سعید، هوتن شکیبا در نقش حسن، بهاره رهنما در نقش زن محتشم، پیمان قاسم خانی در نقش محتشم، بهادر مالکی در نقش رسول، محمد بحرانی در نقش پرویز، کاظم سیاحی در نقش جلال، لیلی فرهادپور در نقش عمه است.

همچنین فیلم "خط ویژه"  به کراگردانی "مصطفی کیایی" در تهران روز چهارشنبه 8 میلیون تومان و روز پنج‌شنبه 16 میلیون تومان فروخته است.  

"خط ویژه" یک فیلم اجتماعی و شهری است که به مسائل جوانان و جامعه امروز می‌پردازد، داستان فیلم یا فیلم‌نامه‌ای از مصطفی کیایی روایت مقطعی از زندگی چند جوان است که پول هنگفتی به دست می‌آورند و...

هانیه توسلی، میترا حجار، پریناز ایزدیار، مصطفی زمانی، میلاد کی مرام، هومن سیدی و محسن کیایی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.
در آخر فیلم "معراجی‌ها" به کرارگردانی "مسعود ده نمکی" در تهران و شهرستان‌ها در مجموع از آغاز اکران تا به الان از مرز 1 میلیارد تومان گذشته است.  

"معراجی‌ها" داستان محمد جوانی است که شوق رفتن به جبهه را دارد اما با مخالفت‌های سرسختانه پدرش مواجه می‌شود و پدر برای رفتن او به جبهه شرط‌های عجیب و غریب می‌گذارد تا اینکه محمد شبانه از خانه فرار کرده و به جبهه می‌رود و پدر برای بازگرداندن او راهی منطقه می‌شود

به گزارش فارس، اکبر عبدی، برزو ارجمند، دانیال عبادی، بهاره افشاری، مهران رجبی، سید جواد هاشمی، پندار اکبری، پوراندخت مهیمن، اصغر نقی زاده، ماشاالله شاهمرادی، عباس محبوب، سهراب یاری، احمد ایراندوست از جمله بازیگران این فیلم است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین