کد خبر: ۲۳۴۷۰۸
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۷

مرد معتاد: بادم نمی آید زنم را کشته باشم

مردی که بعد از قتل همسرش دست به خودکشی زده بود در جلسه محاکمه گفت چیزی از این حادثه به یاد ندارد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: 18 اردیبهشت امسال مردی در تماس با پلیس از قتل همسرش در خانه‌شان واقع در خیابان دهم فروردین خبر داد. در ادامه تیمی از ماموران با حضور در محل حادثه دریافتند این مرد به نام رسول- 26 ساله- پس از قتل همسرش، با خوردن قرص دست به خودکشی زده است. به همین دلیل وی به بیمارستان منتقل شد.

هرچند رسول اوضاع وخیمی داشت اما تلاش پزشکان موجب شد تا او از مرگ نجات پیدا کند. چند روز بعد این مرد به پلیس آگاهی منتقل شد تا انگیزه‌اش را از قتل همسرش بازگو کند. وقتی او پشت میز بازجویی نشانده شد به ماموران گفت: مدتی بود که به همسرم معصومه شک داشتم. روز حادثه او را به خانه پدرش بردم و قرار بود شب به دنبالش بروم. حوالی غروب در خانه بودم که او تنها به خانه بازگشت. بر سر این موضوع که چرا با من تماس نگرفتی با هم درگیر شدیم و گلویش را فشار دادم. نمی‌دانم چطور شد اما وقتی به خودم آمدم معصومه دیگر نفس نمی‌کشید. من قصد کشتن همسرم را نداشتم و آن لحظه نمی‌دانستم باید چه کار کنم. 200 قرص را خرد کردم و آن را خوردم. بعد هم با پلیس تماس گرفته و موضوع را اطلاع دادم. بعد از مرگ همسرم می‌خواستم خودم را بکشم اما من را به بیمارستان بردند و نجات پیدا کردم.

به دنبال اعترافات این مرد او صحنه قتل را بازسازی کرد و در ادامه پرونده‌اش با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. صبح دیروز در جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه 113 به ریاست قاضی حسین اصغرزاده برگزار شد بعد از قرائت کیفرخواست توسط نماینده دادستان اولیای دم در جایگاه قرار گرفتند و خواستار قصاص متهم شدند. پدر معصومه گفت: رسول یک بار با ساطور به خانه ما حمله کرد که از سوی ماموران کلانتری دستگیر و 21 روز به زندان رفت. پس از آزادی از زندان، پدرش او را به کمپ ترک اعتیاد برد. 11 ماه از او بی‌خبر بودیم تا اینکه سراغ ما آمد و مدعی شد که ترک کرده است. ما هم اجازه دادیم معصومه به خانه‌اش برگردد اما مدتی بعد او دخترم را کشت.

به گزارش روزنامه اعتماد، در ادامه متهم در جایگاه ایستاد تا از خود دفاع کند. او در برابر پرسش‌های قاضی پرونده سکوت کرد و گاهی تنها جواب می‌داد، به خاطر ندارم. در ادامه وکیل متهم در دفاع از موکلش گفت: رسول به بیماری روانی مبتلاست و سوءظن و دیگرکشی از علایم این بیماری است به همین خاطر درخواست دارم او از سوی کمیسیون پزشکی قانونی معاینه شود. پس از دفاعیات وکیل مدافع متهم ختم جلسه اعلام شد و قرار است نظر هیات قضات در این باره به زودی اعلام شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین