کد خبر: ۲۳۴۷۲۱
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۶

چرا پیروزی های بزرگ را باور نمی کنند

انتظار بزرگی نیست اگر از تمامی طیف ها و گروه های داخل کشور بخواهیم تا در این عرصه که در مقابل اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا ایستاده ایم نه تنها ظرفیت ها و پیروزی های این نظام مقدس را باور کنند بلکه مایه قوت قلب مسوولان کشور باشند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرویس سیاسی - بسیار شنیده ایم ادعاهای پیروزمندانه ای که یک دولت یا ملت مطرح می کند اما چنانکه دیگران، شاهدی عینی بر آن ادعا نیابند به سختی آن را می پذیرند چراکه در دنیای امروزی که به درستی عصر ارتباطات نام گرفته است مرزی برای تبادل اطلاعات و ارائه مستندات وجود ندارد.

اما آنچه که این روزها شاهد آن هستیم به نوع خود، نوبرانه است. در حالی که تمامی شواهد و قرائن در درون و بیرون از کشور حاکی از پیروزی عزت مندانه ایران اسلامی در عرصه دیپلماسی بین المللی و نیز ترمیم ساختار اقتصادی کشور است برخی در درون جامعه، با متهم کردن مسوولان ایرانی، نهادهای بین المللی، رسانه ها و منابع دیپلماتیک ... به عدم صداقت، سعی بر این دارند تا تسلیم شدن قدرت های بزرگ در برابر اراده پولادین ملت ایران را ساختگی جلوه دهند!

دیده بودیم که برخی دولت ها و جوامع برای ساختن وجهه برتر، به بلوف سیاسی روی بیاورند اما اینکه خود ما، آستین بالا زده و دستاوردهای واقعی کشور را به بلوف سیاسی تشبیه کنیم، تنها مایه خود کوچک بینی و ضعف در برابر دولت های بزرگ غربی است.

پس از یک دهه تحریم و بی عدالتی در قبال این مردم شریف، حال که شاهد شکستن دیوار دروغین ایران هراسی و سرازیر شدن دارایی های به ناحق بلوکه شده کشور به درون جامعه هستیم، هرچند قاطبه ایرانیان خرسند و بیش از پیش به آینده امیدوار شده اند اما در سویی دیگر از جامعه، تلاشی جانفرسا در جریان است تا دستاوردهای بزرگ فرزندان این مرزوبوم در برابر نظام سلطه را کم رنگ و حتی غیر ممکن معرفی کنند.

این در حالی است که مهمترین نتیجه چنین اقداماتی می تواند تشویش اذهان مردمی باشد که پس از سال ها ایستادگی در برابر زورگویی ها و اعمال تحریم های ناجوانمردانه غربی ها، اکنون از تثبیت حق غنی سازی هسته ای و بازگشت دارایی های کشور خوشحالند.

انتظار بزرگی نیست اگر از تمامی طیف ها و گروه های داخل کشور بخواهیم تا در این عرصه که در مقابل اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا ایستاده ایم نه تنها ظرفیت ها و پیروزی های این نظام مقدس را باور کنند بلکه مایه قوت قلب مسوولان کشور باشند.

از یاد نبریم که این ملت در طول تاریخ بویژه در تاریخ 35 ساله انقلاب اسلامی، همواره با تکیه بر داشته های ملی و اعتقادی خود، هر آنچه را که اراده کرده، به انجام رسانده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین