کد خبر: ۲۳۴۸۰۹
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۴

رکورد کشوری روپایی و صعود همزمان از برج میلاد شکست

حسن ولی پور ورزشکار تهرانی با صعود از 1693 پله ی برج میلاد و زدن روپایی در زمان .... دقیقه رکورد جدیدی به جا گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:  در این صعود که با نظارت فدراسیون ورزش های همگانی انجام شد، ولی پور رکورد قبلی برج که با زمان 42 دقیقه و 48 صدم ثانیه ثبت شده و در اختیار خود او بود را شکست.

ولی پور پس از پایان رکورد گیری اعلام کرد: این اولین حرکت حرفه ای در زمینه رکورد زنی روپایی با توپ فوتبال بود که با عنوان تیم دومینو و حمایت شرکت لبنیات و بستنی دومینو انجام شد و با توجه به زمان کسب شده قابلیت این را داشت تا در کتاب رکوردهای گینس ثبت شود که متاسفانه با توجه به عدم حضور کارشناسان گینس در ایران ثبت جهانی نشد اما با هماهنگی هایی که شرکت دومینو انجام داده است قرار است رکورد گیری صعود از برج خلیفه در امارات با حضور ناظران گینس طی ماههای آینده انجام شود تا پرچم مقدس ایران بر فرار بلند ترین برج دنیا به احتزاز درآمده و در میان رکوردهای گینس ثبت شود.

در این مراسم که با حضور اصحاب رسانه و مقامات و ناظران فدراسیون ورزشهای همگانی ، برج میلاد و شرکت لبنیات و بستنی دومینو برگزار شد، سعید عبدالهی مدیر روابط عمومی دومینو ضمن ابراز خوشحالی از ثبت رکورد سریع ترین صعود از برج میلاد همزمان با روپایی گفت: باید از مدیران برج میلاد که امکان تمرین و ثبت رکورد را ایجاد کردند تشکر کنم و به حسن ولی پور خسته نباشید بگویم که با تلاش روزانه خود توانست چنین رکوردی به جا بگذارد که بعید می دانم کسی بتواند آن را جابجا کند. امیدورام با ثبت رکورد جهانی در امارات نیز افتخاری دیگر به دفتر افتخارات ایران عزیز اضافه شود.

 ضمنا با هماهنگی هایی که با حسن انجام داده ایم قرار است در سال آینده تمام رکوردهای توپی دنیا را بشکنیم تا استعدادهای این جوان منحصربفرد در کل دنیا نمایان شود.

وی در پایان اعلام کرد: ما در بخش روابط عمومی شرکت وبر اساس مسولیت های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی که داریم آمادگی حمایت از افراد نخبه همانند حسن ولی پور هستیم تا امکانات معرفی آنها را در کشور و سطوح بین المللی ایجاد کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین