کد خبر: ۲۳۴۸۱۸
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۹

حذف چارلتون در حضور ۱۹ دقیقه‌ای قوچان‌نژاد

تیم فوتبال چارلتون در روزی که مهاجم تیم ملی کشورمان را تنها ۱۹ دقیقه در ترکیبش داشت مقابل میزبان خود، شفیلدیونایتد تن به شکست داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:  در ادامه بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس بعدازظهر امروز (یک‌شنبه) تیم فوتبال شفیلدیونایتد در ورزشگاه برامال‌ لِین پذیرای چارلتون اتلتیک بود. چارلتون که در مرحله قبل با شکست شفیلد‌ونزدی خود را به جمع 8 تیم برتر مسابقات رسانده بود در این دیدار با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شفیلدیونایتد شد.

برای شفیلدیونایتد در این بازی رایان فلین (66) و جان برایفورد (67) گلزنی کردند تا شاگردان کریس پاول را از رسیدن به جمع 4 تیم برتر رقابت‌های جام حذفی انگلیس ناکام بگذارند. در این بازی رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ایرانی چارلتون در دقیقه 71 بازی به جای لاوری ویلسون، مدافع این تیم به میدان رفت ولی در این مدت کم نتوانست تیمش را از شکست نجات دهد.

در ادامه دیدار‌های این مرحله عصر امروز و امشب 2 دیدار دیگر برگزار می‌شود که در نخستین دیدار هال‌سیتی در خانه خود میزبان ساندرلند است و در بازی دوم منچسترسیتی که به تازگی در جام اتحادیه انگلیس به قهرمانی رسیده است در ورزشگاه اتحاد به مصاف ویگان می‌رود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین