کد خبر: ۲۳۴۸۲۵
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۶

علت سقوط هواپیما در کیش عمر بالای آن، عدم توانایی پرواز در شب و مشکلات فنی عنوان شد

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: گزارش کمیسیون عمران در مورد سقوط هواپیما در جزیره کیش در جلسه کمیسیون قرائت شد و نواقص فنی و عمر بالای هواپیما علت این صانحه دانسته شده بود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون عمران گزارش کمیسیون در مورد سقوط هواپیما در جزیره کیش قرائت شد که در این گزارش علت اصلی سقوط این هواپیما عمر بالای آن و عدم توانایی پرواز در شب و مشکلات فنی دانسته شده بود.

وی افزود: همچنین در جلسه امروز طرح پرداخت غیرنقدی مطالبات پیمانکاران پروژه‌های عمرانی در حوزه راه و ترابری و آب و فاضلاب مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کلیات آن به تصویب رسید.

عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: علاوه بر این در این جلسه طرح‌های توسعه و عمران دریا و نیز توسعه محیط زیست مورد بررسی قرار گرفت که در مورد آن کلیات طرح رد و در مورد دوم کلیات آن به تصویب رسید.

رضایی خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه امروز طرح اصلاح قانون سازمان نظام مهندسی با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که البته بررسی این طرح مصوبه‌ای را به دنبال نداشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین