کد خبر: ۲۳۴۸۲۹
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۶

توضیح بازیگر فرانسوی درباره رابطه‌اش با اولاند

بازیگر مشهور فرانسوی که با رئیس‌جمهوری این کشور روابط عاشقانه داشته، سوالات مکرر خبرنگاران درباره رابطه‌اش با اولاند را بی‌پاسخ گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به نقل از خبرگزاری فرانسه، ژولی گیه، بازیگر فرانسوی در اکران و نقد مستندش تحت عنوان "Cineasts" در منهتن، به خبرنگاری که درباره زندگی خصوصی‌اش سوال کرد، گفت: زندگی خصوصی من، زندگی خصوصی من است.

جمعیتی که در این مراسم جمع شده بودند، هنگامی که سوالات به سمت زندگی خصوصی ژولی گیه معطوف شد، دست به هو کردن زدند و طرفداران این بازیگر فرانسوی وی را به دلیل امتناع از پاسخ دادن به این سوالات تشویق کردند.

ژولی گیه که گفته می‌شود معشوقه فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهوری فرانسه است، افزود: در این سفر همه چیز خوب پیش می‌رود. من تنها کمی پس از این سفر خسته شده‌ام.

ژولی گیه 41 ساله روز پنج‌شنبه شکایتی را علیه مجله "کلوزر" تنظیم کرده و برای غرامت 50 هزار یورویی و همچنین 4000 یورو برای هزینه‌های قانونی درخواست کرده است. مجله کلوزر اوایل ژانویه سال جاری میلادی با انتشار تصاویری از ورود فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهوری فرانسه به آپارتمانی در نزدیکی کاخ الیزه، موج شایعات و افشاگری‌ها را به راه انداخت. این مجله گفت، اولاند 59 ساله مرتبا برای دیدار با ژولی گیه به این ساختمان رفته است.

گیه همچنین علیه عکاسی که از وی در ماشینش عکس گرفته و 17 ژانویه سال جاری میلادی در مجله کلوزر منتشر کرد،‌ در دادگاه طرح اتهام کرده است. بر اساس قانون فرانسه، داخل یک ماشین، حریم خصوصی است.

اولاند به دنبال این رسوایی از والری تریروایلر ۴۸ ساله، شریک زندگی‌اش جدا شد اما نگفته که هنوز با گیه ارتباط دارد یا خیر. گیه پس از حضور در اسکار فرانسه، اولین بار است که در ملاعام حاضر می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین