کد خبر: ۲۳۴۸۴۵
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۷

اشتون :با تاریخ اصفهان آشنا هستم

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بدو ورود به اصفهان گفت: با تاریخ شگفت‌انگیز اصفهان آشنا بوده و از حضور در این شهر خوشحال هستم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کاترین اشتون دقایقی پیش در بدو ورود به اصفهان که با استقبال استاندار اصفهان مواجه شد، اظهار کرد: با تاریخ شگفت‌انگیز اصفهان آشنا هستم و خوشحالم که به این شهر سفر کرده‌ام.

وی افزود: خوشحال هستم که در این سفر از بناهای شاخص این شهر که شهرت جهانی دارند، بازدید می‌کنم.

رسول زرگرپور، استاندار اصفهان نیز در مراسم استقبال از کاترین اشتون اظهار کرد: امیدوارم که سفر اشتون به اصفهان باعث شناخت بیشتر وی از تاریخ پرعظمت پایتخت فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی شود.

کاترین اشتون برای سفر یک روزه خود به اصفهان، ساعت 21:55 دقیقه یکشنبه شب، با پرواز اختصاصی از تهران، وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شد.

وی که در این سفر هیئتی را نیز به همراه دارد، دقایقی پیش در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان مورد استقبال رسمی رسول زرگرپور، استاندار اصفهان و تیم همراه قرار گرفت.

اشتون و هیئت همراه از چهل ستون، میدان امام خمینی(ره)، مسجد شیخ لطف‌الله، کاخ عالی قاپو و بازار سنتی اصفهان دیدن می کنند.

به گزارش تسنیم، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هم‌چنین فردا با استاندار اصفهان ملاقات کرده و بعد از آن در ضیافت نهار استانداری اصفهان شرکت می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین