کد خبر: ۲۳۴۸۴۸
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۱

تراکتور حامل بیش از 263 کیلوگرم مواد مخدر در مرز زابل توقیف شد

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای هنگ مرزی زابل در عملیاتی موفقیت آمیز یک دستگاه تراکتور حامل 263 کیلو و 700 گرم موادمخدر را توقیف و یک نفر را دستگیر کردند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش مرکز اطلاع رسانی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سرهنگ ˈحسن اسداللهیˈ روز یکشنبه در این باره افزود: ماموران هنگ مرزی زابل با اطلاع از قصد باند قاچاقچیان برای ورود محموله موادمخدر به داخل کشور بوسیله تراکتور، اقدامات لازم را در دستور کار قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران پس از حضور در کنار دیوار امنیتی مرز به بررسی موضوع پرداخته و یک دستگاه تراکتور را که صبح امروز در پوشش انجام کار کشاورزی با کارت تردد به آن سوی دیوار عزیمت کرده بود شناسایی و هنگام بازگشت به عمق خاک کشور آن را توقیف و به همراه راننده برای بررسی بیشتر به پاسگاه منتقل کردند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مرزبانان در بازرسی دقیق تراکتور و پس از بازکردن چرخ های آن 141 بسته حاوی موادمخدر که بطرز ماهرانه ای در داخل دو حلقه لاستیک عقب جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

اسداللهی گفت: در این عملیات 106 کیلو و 400 گرم هرویین، 146 کیلو و 200 گرم تریاک و 11 کیلو و 100 گرم شیره تریاک کشف و ضبط شد و تلاش برای شناسایی سایر عوامل مرتبط با این پرونده ادامه دارد.

فرمانده مرزبانی استان بیان کرد: مرزبانان مستقر در مرزهای شمال استان نیز در چند عملیات جداگانه 59 کیلوگرم انواع موادمخدر به همراه مقادیری سلاح و مهمات کشف کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین