کد خبر: ۲۳۴۹۰۷
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۹
یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا/

بایرن مونیخ در آستانه صعود/ میلان نیاز به معجزه دارد!

تیم قدرتمند بایرن مونیخ در بازی با آرسنال کار چندان دشواری نخواهد داشت مگر اینکه توپچی‌ها به کار بزرگی دست بزنند و نتیجه سال قبل خود در این مرحله را تکرار کنند. میلان هم با توجه به اوضاع این روزهای این تیم، برای صعود به یک چهارم نهایی نیاز به معجزه دارد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال آرسنال در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه "امارات" با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد. این تیم در حالی سه‌شنبه شب با بایرن مونیخ در "آلیانتس آرنا" دیدار می‎کند که با توجه به قدرت این روزهای بایرن و نوار پیروزی‏‌های پیاپی این تیم، کمتر شانسی برای صعود به مرحله یک چهارم پایانی دارد.

توپچی‌های لندن فصل گذشته در همین مقطع با دو گل از سد بایرن در آلیانتس آرنا گذشتند و کسب همین نتیجه هم بازی را به وقت‌های اضافه می‌کشد اما کسب این نتیجه برای مردان "آرسن ونگر" به سان یک معجزه می‌ماند.

آرسنالی‎ها برای این بازی، "وویسیچ چزنی" و "جک ویلشر" را به خدمت نخواهند داشت. "آرون رمزی" غایب طولانی مدت آرسنال است و "لورن کوشینلی" و "ناچو مونرآل" هم احتمال دارد به بازی نرسند.

ونگر در خصوص این بازی گفت: پیروزی پرگل منقابل اورتون در جام حذفی برای ما پیش از بازی با بایرن مونیخ روحیه بخش بود. آمار بازی مقابل بایرن مونیخ علیه ماست اما بگذارید اطمینان حاصل کنیم که شانس صعود داریم.

بر پایه گزارش ساکر وی، بایرن مونیخ از اکتبر سال 2012 در دیدارهای خانگی مقابل تیم‌های آلمانی شکست نخوره است. البته این تیم در مرحله گروهی به منچسترسیتی با نتیجه 3 بر 2 باخته است. این نتیجه نشان می‌دهد که بایرن مونیخ شکست ناپذیر نیست بخصوص وقتی پای تیم‌های انگلیسی به میان می‌آید.

"خردان شکیری"، "توماس مولر" و "فرانک ریبری" هر سه از بند مصدومیت رهایی یافته‌اند و به بایرن برای کسب پیروزی 6 بر یک مقابل ولفسبورگ کمک کردند. این بازیکنان به طور قطع شانس نماینده آلمان برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی را افزایش خواهند داد.

"پپ گواردیولا"، سرمربی بایرن مونیخ، پیش از بازی با آرسنال به بازیکنان تیمش هشدار داد که مبادا توپ و میدان را در اختیار تیم میهمان قرار دهند. وی گفت: اگر آرسنالی‌ها مالک بازی شوند مشکل ساز خواهند شد. اگر توپ دست ما باشد به یک چهارم نهایی می‌رویم. اگر آرسنال بازی را کنترل کند، آنها صعود می‌کنند.

دیگر بازی فرداشب بین تیم های آتلتیکومادرید - میلان برگزار خواهد شد. میلان در بازی رفت در ورزشگاه خانگی سن سیرو با نتیجه یک بر صفر شکست خورده است. این تیم هفته گذشته با دو گل مقابل یوونتوس در سن سیرو تن به شکست داد و  به اودینزه هم با حساب یک بر صفر باخت. میلان در چهار بازی گذشته خود فقط یک پیروزی کسب کرده است. آنها در حالی در "ویسنته کالدرون" به مصاف آتلتیکو مادرید می‎روند که در سه بازی قبلی خود باخته‌اند و در سری آ در جایگاه یازدهم قرار دارند.

آتلتیکو مادرید چنانچه بتواند از این مرحله صعود کند پس از 17 سال به این موفقیت دست پیدا کرده است. آتلتیکو تحت مربیگری "دیه‌گو سیموئونه" در این فصل از رقابتها فقط سه بار شکست خورده است. شاید این تیم اسپانیایی برای بازی با میلان کار چندان دشواری نداشته باشد چراکه روسونری برای این بازی "الشراوی" و "مونتولیوو" را به خدمت ندارد ضمن اینکه شاید "ماریو بالوتلی" هم به بازی نرسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین