کد خبر: ۲۳۴۹۳۰
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۲

آغاز ثبت نام آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال دانشگاه آزاد

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: ثبت نام آزمون آیلتس (IELTS) آکادمیک و جنرال این دانشگاه از امروز (دوشنبه) آغاز شد و تا روز پنجشنبه 22 اسفندماه جاری ادامه خواهد داشت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، ناصر اقبالی گفت: این آزمون در دو بخش آکادمیک و جنرال برگزار خواهد شد، لذا داوطلبان می بایست در فرصت اعلام شده به سایت ielts.iauset.com مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

رییس مرکز آزمون افزود: این آزمون در روز پنج شنبه چهارم اردیبهشت ماه سال آینده در تهران برگزار خواهد شد، لذا ثبت نام شوندگان می بایست در این روز در ساعت 7:00 صبح به آدرس: انتهای پل دوم حافظ- روبروی تالار بورس- پلاک 303 ، مراجعه کنند.

اقبالی درباره زمان اعلام نتایج این آزمون تصریح کرد: نتایج آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال این دوره در روز چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه سال 93 و از طریق سایت results.ielts.org اعلام خواهد شد.

وی گفت: متقاضیان این آزمون ها در نظر داشته باشند که دانشگاه آزاد اسلامی تنها از طریق همین سامانه اقدام به ثبت نام می کند و با هیچ فرد یا موسسه ای بطور واسطه طرف قرارداد نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین