کد خبر: ۲۳۴۹۷۷
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۴

ایرانسل اپراتور پیشرو در رعایت حقوق مصرف‌کننده شد

درسیزدهمین دوره همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، ایرانسل موفق به دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس علم و فناوری:  این اپراتور تلفن همراه کشور، بر اساس ارزیابی‌های سازمان حمايت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و از میان 108 شرکت، موفق به دریافت گواهینامه ملی ویژه رعایت حقوق مصرف کنندگان شد. رضايت حداقل هفتاد و پنج درصدي مشتريان، از موارد الزامي در فرآیند ارزیابی، برای اخذ این جایزه ملی اعلام شده است.
 
به گزارش آفتاب، در اين مراسم كه با حضور مهندس محمدرضا نعمت زاده -وزير صنعت، معدن و تجارت-، دكتر محمدباقر نوبخت -معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور-، سیدجواد تقوی سبزواری -معاون وزير صنعت و مديرعامل سازمان حمايت از مصرف‌كنندگان و توليد كنندگان-، حسین ابویی –معاون وزیر صنعت-، سیدمحمد جعفری -رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان- و جمع کثیری از مديران بنگاههای نمونه توليدي و خدماتي كشور برگزار شد؛ لوح و گواهينامه ویژه رعايت حقوق مصرف كنندگان، به مهندس علی اصغر عینی پور –معاون فنی و مهندسی ایرانسل- اعطا شد.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ سیزدهمین دوره اعطای گواهينامه رعايت حقوق مصرف کنندگان به همت انجمن ملی حمايت از حقوق مصرف کنندگان و با پشتيبانی سازمان حمايت مصرف کنندگان و توليد کنندگان، وزارت صنعت و معدن، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان استاندارد، صبح روز دوشنبه، 19 اسفندماه و به مناسبت روز ملي حمايت از حقوق مصرف كنندگان، در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین