کد خبر: ۲۳۴۹۸۷
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۷

روزانه چند برگ جريمه رانندگی صادر می‌شود؟

فرمانده نیروی انتظامی از صدور روزانه 165 هزار برگ جریمه رانندگی در کشور خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سردار سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم در همایش سراسری پلیس راهور ناجا به افزایش نرخ جرایم رانندگی اشاره کرد و گفت: بر اساس قانون راهنمایی و رانندگی جرایم رانندگی باید هر سه سال یک بار بازنگری شود که امیدواریم دولت از ابتدای سال 93 افزایش نرخ جرایم را اعمال کند و میزان جرایم را مورد بازنگری قرار دهد.

وی افزود : با افزایش نرخ جرایم، 20 تا 30 درصد رفتارهای غیرقانونی کاهش یافت ، اما امسال شاهد افزایش 13 درصدی ثبت تخلفات در کشور بودیم.

فرمانده ناجا با بیان اینکه روزانه 165هزار برگ جریمه در کشور صادر می شود، گفت : با یک حساب سرانگشتی می توان فهمید سهم هر وسیله نقلیه از این جرایم در سال چقدر است .

سردار احمدی مقدم با بیان اینکه باید بازدارندگی ها افزایش یابد، افزود: افزایش نرخ جرایم، بازدارندگی رفتاری ایجاد می‌کند .

وی با بیان اینکه اصلاح نرخ جریمه‌ ها ، مطالبه نیروی انتظامی است، افزود : تقویت پلیس و استفاده از تکنولوژی نوین و همچنین رعایت احترام در عین قاطعیت، انتظار نیروی انتظامی در سال جدید است.

فرمانده ناجا گفت : خوشبختانه امروز میزان تلفات رانندگی به ازای هر 10 هزار وسیله نقیله در کشور به 6.9 نفر رسیده است و ایران از نظر تلفات در رتبه های میانی قرار دارد.

وی افزود: اگر این کاهش تلفات را با سال 84 مقایسه کنیم، بسیار چشمگیر است و در هیچ جای دنیا چنین سرعتی در کاهش تلفات سابقه ندارد .

سردار احمدی مقدم در بخش دیگری از سخنان خود به شعار نوروزی امسال اشاره کرد و گفت : شعار امسال quotation mark امنیت، سلامت، نشاط ره آورد نظم و قانون quotation mark است.

وی افزود : پلیس با تمام قوا طرح نوروزی را از 25 اسفند تا 18 فروردین به اجرا خواهد گذاشت و از فرمانده نیرو تا افسران درجه دار ، سربازان و نیروهای اداری نیز در این طرح به صورت شیفتی حضور دارند و شبانه روز در حال آماده باش هستند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: مأموران در طرح های خود باید در عین قاطعیت، با ادب و احترام با مردم صحبت کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین