کد خبر: ۲۳۵۰۸۷
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۸

واکنش وزارت امور خارجه به خبر حضور دو ایرانی در هواپیمای مالزیایی

مرضیه افخم در نشست هفتگی خود با خبرنگاران گفت: اخبار مربوط به احتمال حضور دو ایرانی در مجموعه مسافران هواپیما را ما هم دریافت کرده‌ایم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: او درباره اخبار منتشر شده در رابطه با حضور دو ایرانی در هواپیمای مفقود شده مالزیایی پاسخ داد: مراتب همدردی خود را با خانواده‌های این مسافران و خدمه این هواپیما که از کشورهای مختلفی هستند اعلام می‌کنیم. درک می‌کنیم که کشورها این موضوع را با اضطراب‌، دلهره و نگرانی دنبال می‌کنند و نگران هستند ما هم به سهم خودمان با آنها ابراز همدردی می‌کنیم. اخبار مربوط به احتمال حضور دو ایرانی در مجموعه مسافران هواپیما را ما هم دریافت کرده‌ایم که در حال پیگیری این موضوع هستیم.

مراتب همکاری و پیگیری مسئله را به سفارت خودمان درمالزی ابلاغ کرده‌ایم که هرگونه اطلاعات تکمیلی درباره این موضوع از مسوولان مالزیایی دریافت کنیم . اعلام کرده‌ایم که برای دریافت اطلاعات بیشتری همکاری کنیم.

او گفت: در عین حال بحث گذرنامه‌های جعلی هم مطرح شده که این موضوع دغدغه‌ ما هم هست که آن را همواره با عنوان بحث قاچاق انسان هم مطرح کرده‌ایم و این موضوع نشان داد این دغدغه جدی است.

به گزارش ایسنا، ابعاد مختلفی در این موضوع درگیر شدند و در عین حال مراتب همکاری و همدردی اعلام کرده‌ایم. امیدواریم بتوانیم اطلاعات بیشتری کسب کنیم به محض اینکه اطلاعات بیشتری درباره ایرانی‌ها و شرایط آنها و مباحث دیگر به دست آمد آن را اعلام خواهیم کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین