کد خبر: ۲۳۵۱۵۱
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۲

دایی: قرار نبود چیزی را افتتاح کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ در حال آمدن به مازندران در سوادکوه قرار بود ناهار بخوریم و ادامه راه بدهیم که ناگهان گفتند باید روبان پاره کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: علی دایی پس از پیروزی امروز مقابل صدرای مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به سیاست‌هایی که دنبال می‌‌کردیم تمرینات خوب و بازی خوبی را برای هفتم فروردین پشت سر گذاشتیم و فعلا شرایط خوب است و امروز هم توانستیم خوشبختانه به نتیجه خوبی برسیم.

وی افزود: تیم صدرا هم تیم بسیار خوبی بود. آنها بسیار جوان و دونده بودند و به اندازه خودشان زحمت کشیدند که جا دارد به آنها هم بابت بازی خوب‌شان تبریک بگویم.

وی در پاسخ سوالی که امکانات را در مازندران چگونه دیدید، گفت: حیف است مازندران با این همه پتانسیل یک چمن طبیعی خوب ندارد. البته من امیدوارم که این مشکل زودتر حل شود. البته ورزشگاه وطنی هم چمن مصنوعی خوبی دارد که اگر به آن نرسند مانند زمین داماش فرسوده می‌شود.

وی درباره عملکرد بازیکنان مازندرانی پرسپولیس نیز یادآور شد: همه بچه‌ها امسال زحمت کشیده‌اند. از مازندرانی‌ها گرفته تا بقیه بچه‌ها که به اینجا رسیده‌ایم و تا اینجا آمده‌ایم. من از همه آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم در سه بازی آینده نیز نتیجه مناسبی بگیریم.

دایی درباره اتفاقات سوادکوه و سوءاستفاده برخی‌ها از نام پرسپولیس یادآور شد: موضوع خاصی نبود. ما به سوادکوه رفتیم و قرار بود در طول مسیرمان به قائمشهر ناهار بخوریم. اما به یک‌باره آقایی به داخل ماشین آمد و بدون اینکه من نام ایشان را بدانم گفت «باید به دو جا برویم و با پاره کردن روبان آنجا را افتتاح کنیم»، ما دنبال این کارها نیستیم. چون اصلا قرار نبود این اتفاق بیافتد. ما هم سریعا محل را ترک کردیم. البته من اصلا نمی‌دانم آن آقا چه کسی بود و ماجرا چه بود اما قطعا اجازه سوءاستفاده از نام پرسپولیس را نخواهیم داد.

به گزارش فارس، وی درباره حضور هوادار پرسپولیسی قطع‌ نخاعی در ورزشگاه وطنی نیز گفت: من وظیفه‌ام بود که به دیدار این هوادار خونگرم مازندرانی بروم که عاشق پرسپولیس بود. خیلی خوشحال شدم که توانستم دقایقی او را شاد کنم. این کاری بود که از دست من در قبال محمدرضا برمی‌آمد. البته وقتی او را در ورزشگاه وطنی دیدم باز هم خوشحال شدم و به عنوان وظیفه کنار او رفتم. من همیشه برای این پرسپولیسی عزیز آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم به وظیفه‌ام عمل کرده باشم چون کار خاصی نکردم. خدا را شکر ما هوادارانی داریم که همه عاشق تیم خود هستند که جا دارد از آنها که هیچگاه ما را تنها نگذاشتند، تشکر کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین