کد خبر: ۲۳۵۱۷۰
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۳

دومین باخت تیم قلعه‌نویی در آسیا

تیم فوتبال استقلال تهران با نتیجه یک بر صفر به الریان قطر باخت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش خبرآنلاین؛ استقلال در دومین مسابقه آسیایی خود مهمان الریان قطر بود. الریان که مثل استقلال در اولین هفته باخته بود، در همان اوایل مسابقه دروازه استقلال را باز کرد. الریان در دقیقه 14 توسط اوچه و روی اشتباه مهدی رحمتی دروازه نماینده ایران را باز کرد و این گل اولین و آخرین گل مسابقه بود.

استقلال در نیمه اول و دوم موقعیت‌هایی داشت تا این گل را که حاصل اشتباه فردی بود، جبران کند اما آن‌ها نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند. در دقایق پایانی مسابقه هم گرچه امیرحسین صادقی اشتباهی مرتکب شد و نزدیک بود که الریان گل دوم را بزند، اما استقلال باز هم می‌توانست گل خورده را جبران کند که این اتفاق نیفتاد. در دقیقه آخر بازی حتی مهدی رحمتی هم تا محوطه 6 قدم حریف جلو رفته بود تا شاید بتواند گل بزند و اشتباهی که کرده را با یک گل جبران کند اما او هم نتوانست مهاجم خوبی برای تیم قلعه‌نویی باشد.

استقلالی‌ها که امید زیادی داشتند تا با شکست دادن الریان، باخت خانگی خود در هفته اول را جبران کنند، دومین شکست را تجربه کردند تا کار آن‌ها برای صعود از گروه سخت شود. البته آن‌ها هنوز 4 بازی دیگر دارند که می‌توانند به نتایج آن‌ها امیدوار باشند اما با این حال از دست دادن 6 امتیاز دو بازی اول، کار این تیم را سخت کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین