کد خبر: ۲۳۵۱۷۲
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۰

۳ نفر از مرگ حتمی در آتش‌سوزی خیابان حجاب نجات یافتند

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه خوشبختانه آتش‌سوزی کانون پرورش فکری بموقع مهار شد، گفت: ۳ نفر محبوس در این آتش‌سوزی از مرگ حتمی نجات یافتند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: جلال ملکی در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه ساعت 15:32 آتش سوزی کانون پرورش فکری در خیابان حجاب اعلام شد، اظهار داشت: با توجه به تعداد تماس‌ها و اعلام اینکه افرادی در این آتش سوزی محبوس هستند 6 ایستگاه آتش‌نشانی از جمله 3 ایستگاه حریق و 3 ایستگاه نجات به این محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی بیان داشت: بر همین اساس، 2 دستگاه خودرو حامل تجهیزات تنفسی نیز به محل اعزام شد.

وی ابراز داشت: طبقه 1- این ساختمان که مساحت بالغ بر 1000 متر مربع داشت و شامل انبار کتاب و کلاسهای کارگاهی و آموزشی می‌شد دچار آتش‌سوزی شده بود که حجم آتش‌سوزی به میزانی بود که سقف‌ها نیز دچار حریق شده بودند.

ملکی با اعلام اینکه دود زیادی این طبقه را فرا گرفته بود، ادامه داد، این مسئله ورود به این طبقه را کمی دشوار کرده بود.

وی با اعلام اینکه 3 گروه نجات، وظیفه جستجو را بر عهده گرفتند، بیان داشت: دستگاه‌های تنفسی نیز وارد این طبقه شدند و گروه‌های حریق نیز مشغول اطفاء آتش‌سوزی گردیدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه خوشبختانه در دقایق اولیه 3 نفر که در آتش محاصره شده بودند نجات یافتند و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون آتش‌سوزی کاملاً مهار شده است، گفت: در حال حاضر نیروها در حال ایمن‌سازی و اطفاء کامل حریق هستند و عملیات برای جست‌وجو ادامه دارد.

ملکی خاطرنشان کرد: این آتش‌سوزی هیچگونه مصدومیت و تلفات جانی به همراه نداشته است ضمن آنکه 3 نفر نیز از مرگ حتمی نجات یافتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین