کد خبر: ۲۳۵۲۰۳
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۸

آخرین وضعیت پرونده حق ماموریت 12 میلیارد تومانی

نماینده مردم شیراز با اشاره به دیدار روز شنبه (17 اسفندماه) با مدیرکل بازرسی استان فارس به اتفاق ذوالانوار گفت: در این جلسه قرار شد گزارشی از روند پرونده به نمایندگان مجلس برای پیگیری لازم، ارائه شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایسنا، جعفر قادری در جمع خبرنگاران گفت: براساس توضیحات ارائه شده از سوی مدیرکل محترم بازرسی فارس، گرفتن 12 میلیارد تومان حق ماموریت توسط رئیس سازمان جهاد کشاورزی غلط است و آقای سراج هم چنین مطلبی را بیان نکرده‌اند،‌ این رقم کل ماموریت‌های دریافت شده توسط تمام پرسنل آن سازمان طی سه و نیم سال گذشته است.

وی ادامه داد: رئیس اسبق سازمان جهاد از پرداخت حق ماموریت صوری برای افزایش حقوق معاونان و مسئولان آن سازمان استفاده کرده و شخصا هم هیچ دریافتی از استان نداشته و در گزارش بازرسی فارس هم مطلبی در خصوص دریافتی رئیس سازمان اشاره نشده است.

قادری گفت: بیشترین حق ماموریت و اضافه‌کاری دریافت شده در سال گذشته مربوط به معاون اداری و مالی بوده و بیشتری میزان طی سه سال و نیم گذشته حدود 52 میلیون تومان و مربوط به سال 91 بوده است، البته در بین‌ ماه‌های سال بیشترین میزان پرداختی مربوط به تیرماه امسال و میزان آن هم مربوط به مسئول نام برده شده به میزان 7 میلیون تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه در گزارش بازرسی فارس موضوع کم شدن 200 راس گوسفند داده شده به یکی از سازمان‌های مرتبط با جهاد کشاورزی نیز آمده است، گفت: یکی از موارد ذکر شده، صدور 500 میلیون تومان فاکتور از باشگاه جهادکشاورزی و دریافت این مبلغ از سازمان بوده که بعد از ورود بازرسی، مبلغ بازگردانده شده است.

قادری تصریح کرد: حدود 200 میلیون تومان پولی که باید به‌ حساب خزانه واریز می‌شده، به حساب دیگری در جهادکشاورزی واریز شده بود که با تذکر سازمان بازرسی، به حساب خزانه واریز شده است.

وی همچنین گفت: یکی از موارد مورد نظر نیز مبالغی از اعتبارات عمرانی است که بدون اصلاح موافقتنامه، صرف هزینه‌های جاری شده است.

قادری بیان کرد: قرار است نسخه‌ای از گزارش در اختیار نمایندگان قرار گیرد تا در خصوص قانونی یا غیرقانونی بودن مبالغ از دیوان محاسبات، توضیح خواسته شود.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با تصریح اینکه پیگیری او و مهندس ذوالانوار، برای روشن شدن موضوع و کمک به برخورد با مفاسد و دفاع از حدود 3000 نفر پرسنل جهاد کشاورزی که هیچ ارتباطی با موضوع نداشته‌اند، بوده و ادامه خواهد داشت.

قادری تصریح کرد: ما دو نفر، نه در دور گذشته برای انتصاب و نه در دوره‌ی حاضر برای ابقاء آقای خرد، هیچ نامه‌ای امضا نکرده‌ایم،‌ در حالی‌که تعداد قابل توجهی از همکاران پیگیر موضوع بوده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین