کد خبر: ۲۳۵۲۱۸
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷

بخشش يك زندانی از اعدام در رجایی‌شهر کرج

مدیر زندان رجایی‌شهر کرج گفت: گذشت نسبت به دیگران به معنی چشم‌پوشی از حقوق مشروع و قانونی خود نیست، بلکه در عفو در عین قدرت بر انتقام، پاسخ خداپسندانه و انسان‌دوستانه‌ای است که می‌تواند نقش آموزشی و تربیتی سازنده‌ای داشته باشد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایسنا، در صبحگاه روز بیستم اسفندماه، یکی از محکومان به قصاص با بخشیده شدن از سوی اولیای دم و باز کردن طناب از گردن توانست به زندگی بازگردد.

مدیر زندان رجایی‌شهر گفت: در قرآن کریم در سوره آل عمران فرو خورندگان خشم، شکیبایان و عفوکنندگان را در شمار انسان‌های نیکوکار و متقی قرار می‌دهد و الگوهای رفتاری پیامبر بزرگوار و امامان معصوم ما هم بر این مهم دلالت دارد.

محمد مردانی افزود: باید توجه داشته باشیم که گذشت نسبت به دیگران به معنی چشم پوشی از حقوق مشروع و قانونی خود نیست، بلکه در عفو در عین قدرت بر انتقام، پاسخ خداپسندانه و انسان دوستانه‌ای است که می‌تواند نقش آموزشی و تربیتی سازنده‌ای داشته باشد.

وی گفت: این رضایت با تلاش همکاران در زندان و مددکاران درست در لحظات پایانی صورت گرفت و مددجو در ناباوری با باز شدن طناب از گردنش به اندرزگاه بازگشت تا مراحل آزادی را بگذراند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین