کد خبر: ۲۳۵۲۷۲
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸

شراكت براي توليد شيشه به جنايت ختم شد

كارآگاهان جنايي تهران حل معمايي را در دستور كار دارند كه به نظر مي‌رسد مرتبط با يك آشپزخانه توليد شيشه و شراكت چهار تن در اين كار بوده باشد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش اعتماد، اينك كارآگاهان دو تن از همدستان مقتول را بازداشت كرده‌اند و براي تكميل پرونده بايد حلقه آخر از اين گروه چهار‌نفره را به دام اندازند.

كشف جسد

پنجم اسفندماه امسال وقتي يك دستگاه پژوي206رها شده كشف شد، ماموران بررسي آن را آغاز كردندو بلافاصله دريافتندفردي درون خودرواست كه سوخته.

با بررسي‌هاي اوليه و محرز شدن نشانه‌هاي جنايت، ماموران پليس كشيك قتل تهران را درجريان ماجرا قراردادند و بازپرس شعبه چهارم دادسراي امورجنايي دستور رسيدگي به اين ماجرا را داد و از كارآگاهان جنايي تهران خواست به بررسي ماجرا بپردازند.

 با دستور بازپرس رودگر اكيپ بررسي صحنه جرم در محل حاضر شدند و به بررسي خودروي سوخته پرداختند. نخستين بررسي‌ها از جسد نشان مي‌داد كه مقتول يك مرد بوده است. با بررسي پلاك خودرو هويت صاحب آن رديابي شد.

 كارآگاهان بلافاصله دريافتند كه صاحب خودرو جواني به نام مصطفي بود كه به قتل رسيده است.

كارآگاهان با توجه به اينكه خودروي مصطفي سرقت نشده بود فرضيه جنايت براي سرقت را رد كرده و بر فرضيه‌هاي ديگر از جمله انتقامجويي يا مسائل ديگر متمركز شدند.

ردجنايت در يك آشپزخانه

در مرحله دوم تحقيقات، پدر شهرام اين‌بار دربرابر كارآگاهان مقاومتي نكرد و از فعاليت پسرش در زمينه توليد شيشه خبر داد.

تيم جنايي در تحقيقات خود دريافتند كه مصطفي و سه‌تن از دوستانش در منطقه فرحزاد مشغول توليد شيشه بودند.

اطلاعاتي كه كارآگاهان به دست آورده بودندحكايت از آن داشت كه شهرام، ميلادو فريد شركاي مصطفي در اين‌كار بوده‌اند. با اين اطلاعات كارآگاهان توانستند ميلاد و فريد را دستگير كنند. پليس دريافت كه اين دو، تبعه افغاني هستند و به عنوان كارگر براي مصطفي و شهرام كار مي‌كردند.

كارآگاهان با بررسي‌هاي مختلف از محل آشپزخانه در محدوده فرحزاد دريافتند كه آخرين بار شهرام و مصطفي در اين محل ديده شده‌اند. با كنار هم قرار گرفتن اين اطلاعات رد شهرام گرفته شد اما اثري از او نبود.

پدر شهرام در بازجويي‌هاي بعدي گفت: مي‌دانم كه شهرام و مصطفي باهم بيشتر دوست بودند تا آن دونفر ديگر. در جريان اينكه پسرم مصطفي را كشته است و جسد اورا بعد از اينكه آتش زده در خودرويش رها كرد، هستم بنابراين كمكش كردم تا فرار كند و دستگير نشود. مدت‌ها بود كه مي‌دانستم او و همدستانش در كار توليد شيشه هستند و مرتب هم با او مخالفت مي‌كردم.

كارآگاهان از 18 اسفند ماه و پس ازآنكه فريد و ميلاد را دستگير كردند، اطلاعات به دست آمده از شهرام را رصد و جست‌وجو براي اين مرد را آغاز كردند.

 با اين حال تيم جنايي از سويي منتظر اعلام نظر پزشكي قانوني و جزييات مربوط به چگونگي اين جنايت است.

با اين حال هنوز تا دستگيري شهرام نمي‌توان به علت و چگونگي وقوع قتل پي برد و انگيزه اين جنايت را بررسي كرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین