کد خبر: ۲۳۵۲۸۳
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۸

آخرین وضعیت جاده‌های شمال در روزهای پایانی سال

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: تردد از محور چالوس به سمت کرج در 29 اسفندماه ممنوع خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرهنگ جعفر محمد نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود از 27 تا بعدازظهر 29 اسفند به دلیل حجم تردد بالا شاهد ترافیک سنگینی در محورهای مواصلاتی استان باشیم.

وی با بیان اینکه عصر روز 29 اسفند تا ظهر اول فروردین ترافیک روانی در سطح استان برقرار خواهد بود، ادامه داد: اوج ترافیک در روزهای 2، 3 و 4 در محورهای برون شهری و درون شهری استان خواهد بود.

فرمانده پلیس راه مازندران تصریح کرد: پلیس راه به صورت شبانه روزی از قبل از عید نوروز تا بعد ایام تعطیلات در نقاطی که گره‌های کور ترافیکی وجود دارد جهت روان سازی ترافیک استقرار دارند.

محمدنژاد با بیان اینکه محورهای هراز، کندوان و سوادکوه از پرخطرترین محورهای استان است، اظهار کرد: از میان این محورهای پرخطر، محور هراز بیشترین خطرات را در پی دارد و مسافران و گردشگران نوروزی با احتیاط از این محور تردد کنند. در محدوده گدوک تا ورسک به دلیل مه آلود بودن و دارا بودن پیچ‌های خطرناک شاهد تلفات جانی بسیاری هستیم. هموطنان باید با سرعت مطمئنه در این محور تردد کنند.

فرمانده پلیس راه مازندران بیان کرد: خودرو متخلفانی که در ایام نوروز دارای خلافی بالای 30 نمره منفی و جریمه‌های بیش از یک میلیون تومان داشته باشند متوقف شده و به پارکینگ انتقال داده می‌شود. همچنین مسافران ورودی به استان در روزهای 28 تا 29 اسفند چنانچه دچار ناهنجاری باشند خودرو آنان تا 15 فروردین در پارکینگ نگهداری می‌شود.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به صدور جریمه‌های سنگین از سوی پلیس راه، تصریح کرد: جریمه‌های سنگین یک میلیون تا 10 میلیون تومانی در زمان پیک و غیر پیک سفر صادر شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین