کد خبر: ۲۳۵۳۱۱
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۰

غرویان: هدف افراطیون برهم زدن آرامش کشور است

یک استاد سطوح عالی حوزه هدف افراطیون را برهم زدن آرامش کشور دانست و تاکید کرد: این گروه‌ها خودمحور و منفعت‌محور هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: آیت‌الله محسن غرویان در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص افراطی‌گری‌های بعضی از افراد و گروه‌های سیاسی گفت: افراطیون بیشتر بر اساس هیجانات و احساسات دینی و مذهبی صحبت می‌کنند و کارشان را پیش می‌برند.

وی ادامه داد: آنها در خصوص رفتارها و اقداماتشان مستدل و منطقی حرف نمی‌زنند و جوانانی که دارای احساسات پاک مذهبی و انقلابی هستند را تحت تاثیر قرار می‌دهند مگرنه عقلا و عالمان تحت تاثیر این افراد قرار نمی‌گیرند.

عضو هیئت علمی جامعة المصطفی(ص) با بیان اینکه کشور پس از انتخابات ریاست جمهوری از یک آرامش نسبی برخوردار شده است، ابراز کرد: این جوسازی‌ها و موج‌آفرینی‌ها تاثیراتی بر روند فضای سیاسی کشور دارد و افراطیون می‌خواهند این فضای آرامش نسبی را تحت تاثیر قرار بدهند و در این شرایط باید نخبگان و روحانیت آرامش خود را حفظ کنند تا آرامش کشور از بین نرود.

غرویان ادامه داد: مقام معظم رهبری چند پیش در صحبت‌هایشان به گروه‌های تندرو تذکر دادند و خاطرنشان کردند که انتقاداتشان باید ملایم و مستدل باشد و نباید به شکلی باشد که منافع ملی کشورمان را به خطر بیاندازد.

این استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب همواره در برابر افراطی‌گری چه در میان اصلاح‌طلبان و چه در میان اصولگرایان ایستاده اند.

وی با تاکید بر اینکه همه باید محوریت رهبری را بپذیرند، خاطرنشان کرد: این گروه‌ها خودمحور و منفعت‌محور هستند و این درست نیست. وقتی محوریت رهبری را بپذیریم آن وقت هم منافع و امنیت ملی حفظ می‌شود و هم شاهد افراطی‌گری نخواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین